今日は僕の住む町の地区センターで

講演会を開催しました。

会場は窓を開け換気しながら、参加者は20人のみという

いまどきの仕様でしたが

とっても盛り上がりました。

参加していただいたみなさま

ありがとうございました。

夕方、いつもの田んぼに行くと

クワイ畑が美しい夕陽に輝いていました。

この町に住み始めて17年。

長かったような、あっという間だったような、

不思議な感覚です。

 

(いつもの田んぼ)

 

I had a lecture at a community center of my town today.
We had a liven lecture although we set a limit the number of audience to 20 and kept open the window to air the room.
Ladies and Gentlemen, thank you for coming.
The field of arrowhead reflected the beautiful sun set.
17 years has passed since I began to live in this town.
It seems long but might be short...
It's my strange mood.

(at the field where I usually go)