学生のころは

学校帰りにお茶の水に寄って

キッチンカロリーでカロリー焼きを食べたり

ディスクユニオンで中古レコードを探したり

キッチンカロリーでカロリー焼きダブルを食べたり

とにかくよくウロウロしていました。

そのたびに夜のこの光景と

動いている中央線を写し止めたいなぁと

夢見ていました。

そしていまデジカメになり

あのころ撮影できなかった夢の風景が

簡単に撮れるようになりました。

あまりにめでたいので

キッチンカロリーに寄って

カロリー焼きでも食べようかな(笑)

 

(中央線/御茶ノ水駅付近)

 

When I was a student,I stopped by Ochanomizu and ate Calorie Yaki in Kitchine Calorie, sought a used record, ate Calorie Yaki Double size in Kitchine Calorie...
I often hanged around in high spirits.
In those days, I was eager to copy of moving Chuo-Line in a picture.
The digital camera became famous and I can easily take photos of the scenery which I couldn't copy in the past.
I'd like to go to Kitchen Carolie and eat Calorie Yaki again because I'm very happy to be able to take this photo.