今日はハウスキーピング協会が主催する

整理収納フェスティバルでのイベントに参加しました。

いつもと違う雰囲気でしたが

とっても盛り上がり楽しいイベントになりました。

参加していただいたみなさま

ありがとうございました。

帰り道スカイツリーとスペーシアをパチり。

毎日なんとなく眺めているスカイツリーですが

近づいて見るたびに

「デカっ!」

て驚きがあるのが

新鮮です(笑)

 

(東武伊勢崎線/浅草~とうきょうスカイツリー)

 

I joined "Seiri-Seiton Festival" which was held by Housekeeping Association today.
It was unfamiliar event for me but we were liven up!
Ladies and gentlemen, thank you for coming.
I took the photo of Spacia and Sky tree on the way home.
I often look the Sky tree everyday.
But, when I see it in short distance, I am always surptised at that size.