今日はいつもの公園で

ゆる鉄画廊写真教室を開催。

雨が降ったり止んだりでしたが

みなさん楽しみながら

撮影している姿が印象的でした。

参加していただいたみなさま

ありがとうございました!

そうそう、

1鉄でご紹介した

いつもの公園のワルナスビの花

昨日いっせいに駆逐されてしまいました。

茎にはトゲがあり、実には毒がある

危険な外来種らしいので仕方ないかな。

せめての想い出に

きれいだったお花畑の風景も

パチり。

 

(いつもの公園)

 

 

 

I held Yurutetsu Photo Session in the park where I usually go today.
Although it rained off and on, everyone enjoyed taking photos.
It's so arresting scene for me.
Ladies and gentlemen, thank you for coming.

Oh yes,the Solanum carolinense in that park which I introduced yesterday were cleared all together.
They are dangerous exotic species because have thorns on it's steam and poison in it's fruit.
So,I think that it cannot be helped.
For my sole memory, I took the photo of beautiful flower field.