今日は梅雨明けかと思うくらい

いいお天気でした。

実際台風が来てなかったら

梅雨明けだったんだろうなぁ。

そう、

今日はゆる鉄画廊写真教室の日。

みんなで写真を撮って

作品をみんなで見て

いろいろ考える

有意義な1日になりました。

参加していただいたみなさま

ありがとうございました。

写真って楽しいっ!

って思える夢のような時間でした。

 

(王子駅付近)

 

It was so clear sunny day today that I misunderstood that it was the end of rainy season.
Actually,if the typhoon didn't come, it was the end of rainy season.

Then it was the day of Yurutetsu Gallery Photo Session.
We took the photos, showed the pictures to each others and thought how to make better pictures.
It was a meaningful day for us.
Ladies and Gentlemen,thank you for comming.
We enjoyed dream-like time and realized that taking photos is very enjoyable!