全力で駆け抜けたCP+4日間
どのブースでも
たくさんの方にご覧いただき
本当に幸せな4日間でした。
御覧頂いたみなさま
スタッフのみなさま
本当にありがとうございました。
そして今回のCP+を
同じく全力で支えてくれたソウちゃんも
本当にお疲れさま!
最後のソニーブースの講演のあと
珍しく2人で記念写真。
本当にあっという間のCP+でした。
僕は休むまもなく次の撮影のため
藤沢のホテルへ。
森と江ノ電を狙っていたら
運良く300形が来てくれました♡
祭りは終わり、また忙しい日常の
はじまりです。

 

(藤沢駅付近)

 

I worked like demons in this 4 days event,CP+.
I was so happy because there were a lot of audience in every single lecture through this event.
Ladies and gentlemen and all stuff members,thank you very much!
And,So-chan, thank you for your full support through CP+ this year.
After the last lecture at SONY booth, we took the memorial photo with him.
I can't believe that the CP+ was already finished.

I went to the hotel in Fujisawa to go to next schedule without rest.
When I aimed Enoden with the forest, luckily, 300 series came.

The event was ended and my busy daily life will start.