朋友這兩字還真複雜

究竟如何去介定

此人是"好朋友",還只是位"普通朋友"呢??

苦惱.......
算吧~
別人不當我是,

就隨便吧...

如果唔係.我又能做些甚麽......


最終只有自已煩自已


沒结果

真氣~むかっ

你唔想睇,唔想聽,未出聲囉,講到我好似迫你甘

人前人後, 說話不一

下次未問我ar~パンチ!