25/12
Merry Christmas!!!!!![]()
4:00p.m 去左睇戲 "Bedtime Stories"![]()
之後去左打邊爐
總括members有 kris, joey, miuling, cwan, ar嬈
朗屏間洒樓好在係有雪糕
食~~haha~~![]()
今年無出去睇燈飾......
--------------------------------------------------
26/12
晚上睇"Music Station Super Live"![]()
好早就出場, 唔洗等好耐, 唔錯呢~
今次唱" Light in your heart"
勁舞一番
呵呵
<上網再回故下先
>
v6 08 con 1月出碟
TC 08 con 2月出碟
厲害呢!!!
好期待ar!!!
要花費一筆了........
p.s: 希望J家跨年con時, v6可以出多d鏡........( 不會真係只唱一首吧?!)



