25/12

Merry Christmas!!!!!プレゼント

4:00p.m 去左睇戲 "Bedtime Stories"映画

之後去左打邊爐

總括members有 kris, joey, miuling, cwan, ar嬈

朗屏間洒樓好在係有雪糕ソフトクリーム食~~haha~~ニコニコ


今年無出去睇燈飾......


--------------------------------------------------

26/12

晚上睇"Music Station Super Live"カラオケ

V6好早就出場, 唔洗等好耐, 唔錯呢~

今次唱" Light in your heart"

勁舞一番

呵呵

<上網再回故下先三宅>


v6 08 con 1月出碟

TC 08 con 2月出碟

厲害呢!!!

好期待ar!!!


要花費一筆了........


p.s: 希望J家跨年con時, v6可以出多d鏡........( 不會真係只唱一首吧?!)

昨天去左香港仔補返堂日文..........

好遠ar~~~~

塔左好耐車先到バス

又唔熟路.......



放學塔車回家途中, chole 打tel黎,

我就直接在MK落車

同chole行左一陣

又食左個好味下午茶クラッカー


Seeahのブログ-food



返到屋企先發現

今日可以在旺角交收ar!!!

我個陣都在旺角的,

但錯過了.......

我唔想特登出去

加上又要再约過..........

ガーン


------------------------------------------------------------------


今日是冬至---好重要的日子!!!!ニコニコ

晴れ今早無咩野好做

就去開電腦睇V6 2002 con

很喜歡看着6的活力ニコ

plz keeping forever


<陽光普照>

*在這條路的前方

有夢的續集在那裡

繞個遠路無妨

但請走向各自的光芒.........


----------------------------------------------------------------------


お月様At Night:

ナイフとフォーク打邊爐in Yuen Long

成員有miuling, kris, cwan, channy, tin and me~~

好滿足呢~

很開心見到大家, 太好了!!!!ハート33

遲d要再约出來食飯ar!!!!ドキドキ


----------------------------------------------------------------------


曾聽說過

"每一個人一生中的幸福總數都是一樣的,

只是幸福出現於每個人的時間都不同"


我相信


----------------------------------------------------------------------

http://www.oto-na-ri.com/index.html

准一 NEW電影

2009年初夏,全国順次公開
笑