My Everyday Is You(개미가 타고 있어요 アリが乗っています OST)

김성규




作詞 김세미, 글로디 (Glody), 임동재

作曲 임동재, 글로디 (Glody), 김세미

編曲 임동재, 글로디 (Glody), 김세미








All of my friends are telling me that


요즘 내 모습이 달라진 것 같대
最近僕の姿が変わっていくみたい

나도 이상해 Cause I need you every single day
僕もおかしいな

너 없는 하루는너무 허전한 걸
君がいない一日はとても寂しいことを

너를 본 순간 깨달았어
君に出会った瞬間気づいた

처음부터 느껴왔었던 내 마음은
初めから感じていた僕の気持ちは

Just you and me just you and me 

My everyday is you

설레이는 내 맘의 색은 Blue 
ときめく僕の心の色は Blue

네가 아니면난 I start to lose my breath 
君じゃなきゃ僕は

My everything's for you 

아직은 서툴지만 말해줘 justsay I love you
まだ不器用だけど言って

Cause I do all the time

My everyday is 

You
You
You
You

Love is a game 해볼만한 play 
Love is a game やってみる価値がある play

하지만 너라는 존재가 없다면
でも君という存在がいなきゃ

Final round but I'm just a loser 

날 이끌어줘 like a guiding star
僕を導いて

No matter where we are 

너를 본 순간 깨달았어
君に出会った瞬間気づいた

처음부터 느껴왔었던 내 마음은
初めから感じていた僕の気持ちは

Just you and me just you and me 

My everyday is you

설레이는 내 맘의 색은 Blue 
ときめく僕の心の色は Blue

네가 아니면 난 I start to lose my breath 
君じゃなきゃ僕は

My everything's for you 

아직은 서툴지만 말해줘 Just say I love you
まだ不器用だけど言って

Cause I do all the time

My everyday is 

You
You
You
You

사실 나 알고 있어 아직 불안한 맘이란 걸
実は僕は知っていた まだ不安な気持ちだということを

But I want to be the one who got your back
So let me be your man, just take my hand, girl
Believe in you, baby, believe in you

너를 만난 건 내 삶의 이유 
君に会うことは僕の生きる理由

And I can tell you this one thing for sure

My everyday is you

설레이는 내 맘의 색은 Blue 
ときめく僕の心の色は Blue

네가 아니면 난 I start to lose my breath 
君じゃなきゃ僕は

My everything's for you 

아직은 서툴지만 말해줘 Just say I love you
まだ不器用だけど言って

Cause I do all the time

My everyday is 

You
You
You
You