夏バテ Summer lethargy | Sayulee

Sayulee

Sayulee's bilingual blog

ハロー!
Hello!

みんなのコメント読むの大好きです!
I love reading all your comments !

THANK YOU SO MUCH !


なかなか返事できなくてごめんね~~!!
I'm sorry I haven't been able to reply much !

さて、土曜日はライブだ!!
Anyway this Saturday's my gig !

予定無かったらおいで~!!
Come along if you don't have any plans !

予定あっても変更しちゃえ~ぃ!!(笑)
Even if you do have plans, just change them !! hehe

みんなと会えるのが楽しみだわ~!
I'm looking forward to getting to see you all !

ってかもう2週間以上歌ってないし、ギターも弾いてない!
Oh my gosh, I haven't sung or played the guitar at all for over 2 weeks !

ひょえ~!!!
Oh dear !!!

そろそろリハ始めないとな!
I better start rehearsing soon !

ギターからできる指先のマメがなくなってきてる!!
I'm starting to lose the callouses on my finger tips from not playing guitar !

やべ~ 
Oh no !

また弾くの痛くなっちゃうかな?
Is it gonna be soar again when I play?

練習しなきゃ~~!
I better practice ! hehe

でもこの34度の暑さはさすがに体も拒否反応を起こしてる!(笑)
But in this 34degrees heat, my body is just refusing to do so !! hehe

しかも今、エアコン無し家にいるよ!(笑)
And I'm not even using the air conditioner at home right now !! hehe

私と一緒にバテてるぷーちゃん!
This is Pooh who's feeing the heat with me


$sayulee's blog-__.JPG

しかしこんなにバテちゃっても食欲だけはバテないんだな~~ (笑)
No matter how much I feel bogged down by the heat, I never seem to lose my appetite ! haha