Jasmineちゃんと明日に備えてのリハ Rehearsal with JASMINE | Sayulee

Sayulee

Sayulee's bilingual blog

$sayulee's blog

今日も明日に備えてのリハでした~!
We had rehearsal preparing for tomorrow again !

相変わらず可愛い Jasmineちゃん!
Jasmine, always cute as usual !

そして他のコーラスメンバーとも一緒に写真撮りました!!
And we got photos this time with all of the chorus members.

(せっかくだから2枚! 笑 2 photos just to be sure ! haha)

$sayulee's blog

しかもJasmine本人のブログに、今日ふざけていた私の写真が載っている(ちょっと恥ずかしい!笑)
There's even a photo of me being stupid on Jasmine's blog ! (slightly embarrassing)

ここ
ここ

http://ameblo.jp/jasmine-world/



スタッフのみなさん、コーラスメンバー、Jasmineちゃん、み~んなすごく楽しくいい人達ばっかり!!!
The staff, the chorus members, Jasmine, everyone is so much fun and really nice people.

仕事をめっちゃ楽しめるのは本当に幸せで最高な事だね?!
It's such a huge blessing to be able to really enjoy work isn't it?

Thank you God !

明日は撮影!!
Tomorrow is a shooting !!

さてさて何の撮影でしょうか???
mmm what's the shooting for ??

また後でのお楽しみ
That is yet to be revealed... hehe