こんにちは、sasayan163です爆笑

今日は英文も交えて書いていきますよ


Hello everyone! I’m sasayan163.爆笑

Today,I will also write in English.


午前中に行って見たいと思っていた

近所のカフェに行ってきましたコーヒー


I went to neighborhood cafe,

where I want to go.コーヒー




(店主さんがオーストラリア🇦🇺の方みうだからイングリッシュカフェじゃなくてオージーカフェかな🤔)


(This coffee shop is not English cafe,it is Aussie cafe, right? Because the shopkeeper is Australian.)


【2/10 後から追記】

(This coffee shop is Aussie cafe,

not English cafe,right?

So the shopkeeper is Australian.)

この方がいいかもしれない

下記のXのpostと本の内容を参考にした

https://x.com/philosophydose_/status/1756031724935393590?s=46&t=RRYliInGRnLfL-V9dii2Lg







お店の雰囲気が素敵で優そうな店主さん

とても素敵なお店でした照れ

緊張と人見知りを発動していたので話すことが出来ずにいました


The coffee shop is feeling so goodグッ

and the shopkeeper is very kindness.照れハート

I couldn’t talk to a shopkeeper

because I’m nervous and shy.🫣




何度か通ってお話出来るようになりたいと思います爆笑


I will be able to talk,

I am going to go on many times.爆笑


それではまたバイバイ

良い時間をお過ごしください!


See you then.バイバイ

Have a good times!