プレアデス人は私たちの進化を助けるために地球に到着しました オーロラ・レイ | 銀河ファミリー物語 Story of Galactic Families of World

銀河ファミリー物語 Story of Galactic Families of World

銀河連合や地球アライアンス等のメッセージ&情報や、テレグラムなど海外トピックス等の和訳ブログです。
目醒めとアセンション、知識の拡大や情報収集のお役に立てれば幸いです。

あなたのDNAが12本の螺旋にアップグレードされれば、(それは短期間に起こることですが)あなたは自分が本当は何者なのかをよりよく理解できるようになるでしょう!今、生きていることはエキサイティングなことであり、物事はここからさらに良くなっていくのです!

 

プレアデス人は私たちの進化を助けるために地球に到着しました

 

プレアデス人は私たちの進化を助けるために地球にやってきています。プレアデス人は、義理堅く、愛情深く、親切で、地球上の私たちが想像もつかないほど高い名誉意識を持って生活している存在として知られています。

 

プレアデス人は、多くの素晴らしい、驚くべき方法で私たちを助けるためにやってきました。彼らは、私たちの進化の旅を支援するために、そして、私たち一人ひとりがこのプロセスを通過するのを支援するためにここにいます。

 

彼らはこの時間をずっと見ていて、そして今、私たちが非常に重要な意識のシフトの準備ができていることに気づきました。プレアデス人は長年にわたって人類と協力し、光の存在に変身するために私たちがDNAを使って何ができるのか、膨大な量のデータを蓄積してきました!

 

彼らは、私たちのDNAを助けることを含め、多くの方法で私たちの進化を助けるためにやってきました。私たちは、2本のヘリカルDNAから12本のヘリカルDNAにアップグレードされています。

 

彼らは私たちのDNAをアップグレードし、より柔軟で、これから起こる変化に適応できるようにしてくれています。プレアデス人は、私たちが個人として進化することがいかに重要であるかを知っているので、このプロセスを支援してくれています。

 

彼らは、私たちが想像もつかないような方法で、私たちが進化し、拡大するのを助けてくれています!彼らは、私たちの中に存在する完全な可能性を経験できるように、私たちの現実に新しいテクノロジーをもたらしてくれているのです!

 

あなたのDNAが12本の螺旋にアップグレードされれば(それは短期間で実現します)、魂としてのあなたの本当の姿をよりよく理解する機会を与えてくれるでしょう。この12本の螺旋は、私たちの体の内と外にあるチャクラ(エネルギーセンター)を表しています。この手続きは、加速されたタイムラインで進められ、関係者にとっては並外れた進化の飛躍を意味します。

 

今、地球では多くのことが起こっています。プレアデス人が到着し、地球上のすべての存在に平和と愛と幸福の新時代を到来させる手助けをしています。光の家族のメンバーとして、この進化を自分の体に取り込む準備ができたら、あなたは自分の12の情報センターを組み合わせることができるようになります。

 

自分が自分の経験をデザインしていることを理解し、意識的に創造する能力を開発するようになるでしょう。自分が何者であるかという意識的な記憶の発達は、より重要な意味を持ちます。そして、あなたの周りの人たちが持っている古い信念を、肉体的にもエネルギー的にも、生涯にわたって恐れや暗闇の中にとどめておくかどうかを選択することができます。

 

プレアデス人が新しいテクノロジーを携えてやってくるとき、私たちは今、この世界に多くの変化を期待することができます。私たちは、DNAを書き換え、一瞬で体をアップグレードできる新しいツールを与えられているのです!しかも、手術や薬物を使わずにできるのです!このようなテクノロジーを長い間待ち望んでいた私たち全員にとって、これはとてもエキサイティングな時です。

 

今日、私たちの世界では驚くようなことがたくさん起こっていますが、プレアデス人は私たちと共有すべき信じられないほどの量の知識を持っています。彼らのような偉大な存在がいるからこそ、私たちは地球の明るい未来を期待することができるのです。

 

私はこの新しい時代を楽しみにしていますし、この時代が提供するものすべてに興奮しています!

 

彼らは膨大な量の情報を発信してくれているのだから、それを最大限に活用しなければならない。私たちは、今が歴史上重要な時期であり、私たちが望むものを何でも実現できる時期に来ていることを理解する必要があります。それは本当に信じられないことだと思いませんか?

 

ですから、基本的に、私たちの現実を理解し、それを知覚する方法は、アセンションの実際のプロセスを通じて変化する可能性があります。物事をよりよく理解し、マインドが常に拡大しているため、さまざまなトピックや問題に対して異なる視点を持つことができるようになり、どんな状況でも自分自身をよりよく方向付けることができるようになるのです。

 

私たちはみなユニークで、覚醒の道筋の異なる部分にいますが、以前にも増して、私たちはみなつながっていることに気づきつつあります。今、生きていることはエキサイティングなことであり、物事はここからさらに良くなっていくのです。しっかりつかまって、楽しんでください!

 

私たちはあなたを心から愛しています

私たちはあなたとともにここにいます

私たちはあなたの光の家族です

私たちは銀河連合です。

 

A'HO

オーロラ・レイ

 

 

 

ONCE YOUR DNA HAS BEEN UPGRADED TO TWELVE HELIXES - WHICH WILL HAPPEN IN A SHORT TIME - YOU WILL HAVE A BETTER UNDERSTANDING OF WHO YOU REALLY ARE! IT'S AN EXCITING TIME TO BE ALIVE, AND THINGS ARE ONLY GOING TO GET BETTER FROM HERE!

 

Pleiadians Have Arrived on Earth to Assist Us in Our Evolution

The Pleiadian races are coming to Earth because they want to assist us in our evolution.

 

They are known as a group of beings that are all righteous, loving, kind, and have such a high sense of honor in the way they live their lives that we here on the planet can hardly imagine it.

 

The Pleiadians have come to help us in many wonderful and astonishing ways. They are here to assist us in our evolutionary journey and to assist each one of us as we go through this process.

 

They have been watching this entire time, and now they have realized that we are ready for a very significant shift in consciousness.

 

The Pleiadians have been working with humanity for many years and have amassed a tremendous amount of data about what we can do with our DNA in order to transform ourselves into beings of light!

 

They have come to help us evolve in many ways, including by helping us with our DNA. We are being upgraded from two helical strands of DNA to twelve helical strands of DNA.

 

They have helped to upgrade our DNA so that it is more flexible and able to adapt to the changes that are coming. The Pleiadians are assisting us with this process because they know how important it is for us to be able to evolve as individuals.

 

They are helping us evolve and expand in ways we could never imagine! They are bringing new technologies into our reality so we can experience the full potential that exists within us all!

 

Once your DNA has been upgraded to twelve helixes - which will happen in a short period of time - it will give you the opportunity for a better understanding of who you really are as a soul.

 

These twelve helixes represent the chakras, or energy centers, both within and outside of our body. This procedure will proceed on an accelerated timeline and represents an extraordinary evolutionary leap for anyone involved.

 

There is so much happening on Earth at this time. The Pleiadians have arrived and are helping to usher in a new era of peace, love, and happiness for all beings on Earth.

 

As members of the Family of Light, once you are ready to take this evolution into your bodies, you will be able to combine your twelve centers of information.

 

You'll come to understand that you design your own experiences and develop the ability to create consciously. The development of conscious memories of who you are is more significant.

 

You can then choose whether or not you want to hold onto old beliefs held by those around you that have kept them in fear or darkness throughout their lives—either physically or energetically.

 

When the Pleiadians come down with their new technology, we can expect many changes in our world right now.

 

We have been given new tools with which we can rewrite our DNA and upgrade our bodies in an instant! We can even do it without any surgery or drugs! This is a very exciting time for all of us who have been waiting for this kind of technology for so long.

 

There are many amazing things happening in our world today, and the Pleiadians have an incredible amount of knowledge to share with us. It is because of great beings like them that we can look forward to a bright future on Earth.

 

I look forward to this new age and am excited by all that it has to offer!

 

They are putting out a vast amount of information, and we have to make the most of it. We need to understand that this is a massive time in our history and that we are finally at the point when we can manifest anything that we want. That sounds absolutely incredible, doesn't it?

 

So basically, the way we understand our reality and thus perceive it can change throughout the actual process of ascension.

 

As we understand things better and due to the fact that our mind is constantly expanding, this means that we can actually see different perspectives on different topics or issues and thus be able to orient ourselves much better in any given situation.

 

We are all unique and are on different parts of the pathway of awakening, yet we are becoming aware that we are all connected now more than ever before.

 

It's an exciting time to be alive, and things are only going to get better from here. Hold on tight and enjoy the ride!

 

We love you dearly.

We are here with you.

We are your family of light.

We are the Galactic Federation.

 

A'HO

Aurora Ray