私の銀河の可能性を解き放つ: スターシードとしての私の旅 オーロラ・レイ | 銀河ファミリー物語 Story of Galactic Families of World

銀河ファミリー物語 Story of Galactic Families of World

銀河連合や地球アライアンス等のメッセージ&情報や、テレグラムなど海外トピックス等の和訳ブログです。
目醒めとアセンション、知識の拡大や情報収集のお役に立てれば幸いです。

あなたの目的は、年齢で決まるものではありません。あなたの目的は、人間として成長し、偉大な仕事をすることです。不可能はないのです。自分を高め、目的を思い出させてくれるポジティブな人たちに囲まれましょう!

 

私の銀河の可能性を解き放つ: スターシードとしての私の旅

私は、自分がユニークであることを常に意識していました。

 

幼い頃から、人生には目に見えないものがあるのだと感じていました。よく星を見上げては、この世界の向こうにはどんな秘密があるのだろうと考えていました。

 

自分がスターシードであることに気づいたのは、不思議なビジョンを見るようになってからです。最初は気のせい、錯覚だと思った。しかし、ビジョンがより強く、より鮮明になるにつれて、そのビジョンにはもっと多くのものがあることに気づきました。

 

スターシードについて調べ始めると、彼らは人類を支援する目的で地球に転生した魂であることがわかりました。彼らの使命は、人類の霊的進化を助け、世界にポジティブな変化をもたらすことです。

 

スターシードとしての役割を知るにつれ、私は星と自分のつながりの重要性を理解するようになりました。私は定期的に瞑想し、自分を通過する宇宙のエネルギーに同調するようになりました。この実践は、自分の能力を活用し、同じ目標に向かって努力する他のスターシードやライトワーカーとつながる方法を教えてくれました。

 

星空を見上げると、この地球での私の目的は、想像をはるかに超えるものであることに気づかされます。私は、人類の進化を助け、世界にポジティブな変化をもたらすためにここにいるのです。そして、日を追うごとに、私は自分の能力とスターシードとしての使命を確信するようになった。

 

星とのつながりが深まるにつれ、高次の存在たちからメッセージやガイダンスを受け取るようになりました。彼らは、夢の中でも起きているときでも私と交信し、これまで経験したことのないような洞察や知恵を与えてくれました。最初は、その情報量の多さに圧倒されました。しかし、自分の直感を信じ、恐れを捨てていくうちに、この知識を他の人のために役立てることができることを知りました。

 

私は、人類の意識改革に取り組む人たちと一緒に仕事をするようになりました。私たちは、意識を高め、変化をもたらすことを目的としたプログラムやイニシアチブを実行するために協力し合っています。そして、成功するたびに、私はスターシードとしての運命を遂行しているのだと実感しています。

 

しかし、まだやるべきことはたくさんあります。無意識、貧困、不平等は、依然として世界中で大きな問題になっています。私一人ではこれらの問題を解決できないことは分かっていますが、小さな一歩一歩が助けになることも分かっています。

 

その結果、私は目標達成のために粘り強く努力する。前途は多難ですが、私は一人ではないことも知っています。スターシードである私は、同じ目標に向かって努力する、より大きな存在の一部なのです。そして、日を追うごとに、宇宙と、世界をより良くするために働く魂の広大なネットワークとのつながりをより強く感じるようになりました。

 

私たちは、悟りの新時代を切り開くために、たゆまぬ努力を続けています。私たちは、自分の知識や知恵を周りの人たちと共有し、自分の中に存在する無限の可能性に目覚めさせる手助けをしています。

 

だから、これを読んでいる人たちに、自分もこの地球で目的を持っていることを思い出してほしいのです。スターシードであろうと、宇宙とのより深いつながりを求めている人であろうと、あなたにはあなたの周りの世界を形作る役割があることを知っておいてください。

 

不安なときは、自分の直感と高次の存在の導きを常に信頼することを忘れないでください。私たちは皆、同じ人類家族の一員であり、この地球上で目的を持っています。この世界での自分の居場所を理解しようと努め、自分が孤立して作られたのではないこと、そして旅路において決して一人ではなかったことを思い出してください。

 

私たちは共に、自分自身と未来の世代のために、より良い未来を築くことができるのです。あなたにはこの惑星での目的があることを思い出してください。私たちは皆、旅の途中であり、あなたが今いる場所にいたことのある人がいるかもしれません。

 

今こそ、私たちが力を合わせて波動を高め、この世界をより良い場所にする時が来たのです。結局のところ、私たちは皆、一緒にいるのです。自分の人生を進化させ、より存在感のあるものにしたいと願う人なら、誰でもそうする能力を持っています。私たちは皆、明るい未来を創造し、意味を持って生きる力を持っているのです。

 

あなたの目的は、年齢によって定義されるものではありません。あなたの目的は、人間として成長し、素晴らしい仕事をすることです。不可能はないのです。自分を高め、目的を思い出させてくれるポジティブな人たちに囲まれてください。

 

私たちの美しいコミュニティーに参加して、よりパワフルで自覚的な個人になってください。あなたの存在は、この世界にとってすでに十分なものなのです。

 

すべてはバランスなのです。あなたはスターシードです。あなたにはこの惑星での目的があり、あなたの周りの世界を形作ることができます。

だから、これをやりましょう!

 

それを大切にしましょう!

 

私たちはあなたを心から愛しています

私たちはあなたとともにここにいます

私たちはあなたの光の家族です

私たちは銀河連合です。

 

A'HO

オーロラ・レイ

 

 

YOUR PURPOSE IS NOT TO BE DEFINED BY YOUR AGE. YOUR PURPOSE IS TO GROW AS A HUMAN BEING AND DO GREAT WORK. NOTHING IS IMPOSSIBLE. SURROUND YOURSELF WITH POSITIVE PEOPLE WHO LIFT YOU UP AND REMIND YOU OF YOUR PURPOSE!

 

Unleashing My Galactic Potential: My Journey as a Starseed

I was always aware that I was unique.

 

I could tell from a young age that there was more to life than meets the eye. I used to look up at the stars a lot, wondering what secrets lay beyond our world.

 

I didn't realize I was a Starseed until I started having strange visions. At first, I thought it was all in my head and an illusion. But as the visions became stronger and more vivid, I realized there was more to them.

 

I began researching starseeds and discovered that they are souls who have incarnated on Earth with the intention of assisting humanity. Their mission is to aid humanity's spiritual evolution and to bring about positive change in the world.

 

I began to understand the significance of my connection to the stars as I learned more about my role as a Starseed.

 

I started meditating regularly and tuning into the cosmic energies that passed through me. This practice taught me how to harness my abilities and connect with other starseeds and lightworkers who are working toward the same goal.

 

As I gaze up at the stars, I realize that my purpose on this planet is far greater than I could have imagined. I am here to assist humanity in evolving and to effect positive change in the world. And with each passing day, I grow more certain of my abilities and my mission as a Starseed.

 

I began to receive messages and guidance from higher beings as my connection to the stars deepened. They communicated with me both in my dreams and in my waking life, providing me with insights and wisdom, unlike anything I had ever experienced before.

 

I was initially overwhelmed by the volume of information I was receiving. However, as I learned to trust my intuition and let go of my fears, I discovered that I could channel this knowledge and use it to help others.

 

I began working with people who are committed to raising human consciousness. We work together to carry out programs and initiatives aimed at increasing awareness and effecting change. And with each success, I know I am carrying out my destiny as a Starseed.

 

Despite my progress, I am aware that there is still much work to be done. Unconsciousness, poverty, and inequality are still major concerns around the world. And while I knew I couldn't solve these problems on my own, I also knew that every small step helped.

 

As a result, I persist in my efforts to achieve my goal. I know the road ahead will be difficult, but I also know I am not alone. As a Starseed, I am part of a larger group of beings all working toward the same goal. And with each passing day, I feel more connected to the universe and the vast network of souls working to improve the world.

 

We are working tirelessly to usher in a new age of enlightenment. We share our knowledge and wisdom with those around us, helping to awaken them to the limitless possibilities that exist within.

 

So I'd like to remind anyone reading this that they, too, have a purpose on this planet. Whether you are a Starseed or just looking for a deeper connection with the universe, know that you have a role to play in shaping the world around you.

 

In times of uncertainty, remember to always trust your instincts and the guidance of higher beings.

 

We are all part of the same human family, and we all have a purpose on this planet. Seek to understand your place in this world, and remember that you were not created in isolation and that you were never alone on your journey. Together, we can build a better future for ourselves and future generations. Remember that you have a purpose on this planet.

 

We are all on a journey, and there may be someone who has been where you are today.

 

The time has come for us to work together to raise our vibration and make this world a better place. After all, we're all in this together.

 

Anyone who wants to evolve and be more present in their life has the ability to do so. We all have the power to create a brighter future and live with meaning.

 

Your purpose is not to be defined by your age. Your purpose is to grow as a human being and do great work. Nothing is impossible. Surround yourself with positive people who lift you up and remind you of your purpose.

 

Join our beautiful community in becoming a more powerful and aware individual. Your presence is already enough for this world.

 

It's all about balance. You are a Starseed; you have a purpose on this planet, and you can shape the world around you. So let's do this!

 

Let's make it count!

 

We love you dearly,

We are here with you,

We are your family of light,

We are the Galactic Federation.

 

A'HO

Aurora Ray