バカ女 | 中谷良子の落書き帳

中谷良子の落書き帳

核武装・スパイ防止法の実現を

Mix Podにも入れてるけどPink姐さん好きやわ~笑笑

Stupid Girl -pink(動画)


↑(和訳)
Stupid girl, stupid girls, stupid girl
バカな女 バカな女達 バカな女
Maybe if I act like that, that guy will call me back
私もあんな風にしたら、あの彼から電話くれるかな
Want a paparazzi girl? I don't wanna be a stupid girl
パパラッチガールがいいの? バカな女にはなりたくない

Go to Fred Segal, you'll find them there
フレッドシーガルに行けば、そういう女いるよ
Laughing loud so all the little people stare
大声で笑ってるからみんなに見られてる
Looking for a daddy to pay for the champagne
シャンペン奢ってくれるパパ探し

What happened to the dreams of a girl president
女性大統領の夢はどうした?
She's dancing in the video next to 50 Cent
ビデオで50セントの隣で踊ってる女
They travel in packs of two or three
2、3人でつるんで
With their itsy bitsy doggies and their teeny-weeny tees
チビT着せた小っちゃい犬つれて
Where, oh where, have the smart people gone?
どこ?どこへ行ってしまったの?賢い人たちは?
Oh where, oh where could they be?
どこ?どこにいるの?

Maybe if I act like that, that guy will call me back
私もあんな風にしたら あの彼から電話くれるかな
Want a paparazzi girl? I don't wanna be a stupid girl
パパラッチガールがいいの? バカな女にはなりたくない
Maybe if I act like that, flipping my blond hair back
私もあんな風にしたら、ブロンドの髪をかきあげて
Push up my bra like that, I don't wanna be a stupid girl
あんな風にブラ寄せたら、バカな女にはなりたくない

Disease's growing, it's epidemic
病気が拡大していく、伝染病だ
I'm scared that there ain't a cure
怖すぎる だって治療法がないんだから
The world believes it and I'm going crazy
世界がそれを信じてて、もうおかしくなりそう
I cannot take any more
これ以上我慢できない

I'm so glad that I'll never fit in
自分があてはまらなくて良かった
That will never be me
私は絶対ならない
Outcasts and girls with ambition
仲間はずれたち、大志あるガールズたちよ
That's what I wanna see
そういうのが見たいんだよ

Disasters all around
世界中で災害が起きて
World despaired
絶望に包まれたとしても
Their only concern
やつらが心配するのはただ
"Will they **** up my hair?"
私の髪乱れてない?

Maybe if I act like that, that guy will call me back
私もあんな風にしたら あの彼から電話くれるかな
Want a paparazzi girl? I don't wanna be a stupid girl
パパラッチガールがいいの? バカな女にはなりたくない
Maybe if I act like that, flipping my blond hair back
私もあんな風にしたら ブロンドの髪をかきあげて
Push up my bra like that, I don't wanna be a stupid girl
あんな風にブラ寄せたら、バカな女にはなりたくない

Do ya thing, do ya thing, do ya thing
自分のことしろ、自分のことしろ、自分のことしろ
I like this, like this, like this
こういうのが好き、こういうの、こういうの

Pretty "will you **** me" girl,
かわいこちゃん 「****して」って言うコ
Silly "I'm so lucky" girl
おばかさん 「私って超ラッキー」って言うコ
"Pull my hair,I'll **** it" girl
「髪引っ張って、****してあげる」って言うコ
Stupid girl !
バカな女!

Pretty "will you **** me" girl,
かわいこちゃん 「****して」って言うコ
Silly "I'm so lucky" girl
おばかさん 「私って超ラッキー」って言うコ
"Pull my hair,I'll **** it" girl
「髪引っ張って、****してあげる」って言うコ
Stupid girl !
バカな女!

Maybe if I act like that, flipping my blond hair back
私もあんな風にしたら ブロンドの髪をかきあげて
Push up my bra like that
あんな風にブラ寄せたら
Stupid girl
バカな女

Maybe if I act like that, that guy will call me back
私もあんな風にしたら あの彼から電話くれるかな
Want a paparazzi girl? I don't wanna be a stupid girl
パパラッチガールがいいの? バカな女にはなりたくない

Maybe if I act like that, flipping my blond hair back
私もあんな風にしたら ブロンドの髪をかきあげて
Push up my bra like that, I don't wanna be a stupid girl
あんな風にブラ寄せたら、バカな女にはなりたくない

Maybe if I act like that, flipping my blond hair back
私もあんな風にしたら ブロンドの髪をかきあげて
Push up my bra like that
あんな風にブラ寄せたら

Stupid girls
バカな女たち
Stupid girls
バカな女たち
Stupid girls
バカな女たち

★☆★☆★☆★☆★☆

最近Best出た DVD
$Jellyの~日本のタブー~

今日は飲むぞぉsei