インディアナ州は、明日5月7日の共和党予備選挙でジム・バンクスに投票してください! | aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

トランプ大統領関連、クリスチャン関連、音楽ネタ、動画・写真 etc.

 

Avatar

 

 

Donald J. Trump

 

@realDonaldTrump

·

 

Jim Banks is running for the United States Senate from the Great State of Indiana. I know Jim well, have seen him tested at the highest and most difficult levels, and WIN! Strong on the Border, Crime, our Military and our Vets, Jim will fight for Low Taxes and Regulations, Sanity in Government, and our always under siege Second Amendment. Jim Banks is respected by all, will never let you down, and has my Complete and Total Endorsement - INDIANA, GET OUT AND VOTE FOR JIM BANKS TOMORROW IN THE MAY 7TH REPUBLICAN PRIMARY ELECTION!

 

ドナルド・J・トランプ

 

@realDonaldTrump

·

 

ジム・バンクスは、インディアナ州選出のアメリカ合衆国上院議員に立候補しています。私はジムをよく知っており、彼が最高かつ最も難しいレベルでテストされているのを見てきました。国境、犯罪、私たちの軍隊と私たちの退役軍人に強いジムは、低税率と規制、政府の正気のために戦い、そして私たちの常に包囲された憲法修正第2条の下で戦います。ジム・バンクスは、すべての人に尊敬され、あなたを失望させることはありませんし、私の完全かつ全面的な支持を持っています - インディアナ州は、明日5月7日の共和党予備選挙でジム・バンクスに投票してください!