マークは福音派のコミュニティ全体で尊敬されており、議会で彼の信仰を生かしました | aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

トランプ大統領関連、クリスチャン関連、音楽ネタ、動画・写真 etc.

 

Avatar

 

 

Donald J. Trump

 

@realDonaldTrump

 

I’ve asked Congressman Mark Walker to join my Campaign team to work with Faith Groups and Minority Communities, and he has agreed to immediately do so. During his tenure in the U.S. House, Mark led on the FUTURE ACT, launched the HBCU paid internship program on Capitol Hill, and organized the largest ever fly-in for HBCU Chancellors for meetings with our Nation’s top leaders. Congressman Walker is also the only Republican in Congress to have won the prestigious UNCF President’s List Award, and delivered the Commencement Address at one of our Nation’s great HBCUs. He is very well suited for this important work. As a former Pastor, Mark is respected across the Evangelical Communities, and lived out his Faith in Congress. Mark and I had many Wins together, and we look forward to continuing to build bridges to all Communities in our Great Nation, and advancing this important work in the White House. Welcome Mark!

 

ドナルド・J・トランプ

 

@realDonaldTrump

 

私はマーク・ウォーカー下院議員に、信仰団体やマイノリティ・コミュニティと協力するために私のキャンペーン・チームに加わるよう依頼し、彼はすぐにそうすると同意してくれました。米国下院での在職中、マークはFUTURE ACTを主導し、キャピトルヒルでHBCU(歴史的黒人大学)有給インターンシップ プログラムを開始し、HBCUの学長が国のトップリーダーと会うために過去最大のフライ イン(全員が飛行機で来る大会)を組織しました。ウォーカー下院議員は、権威あるUNCF(アメリカで最大かつ最も影響力のある少数民族教育支援機関)会長リスト賞を受賞した議会で唯一の共和党員であり、わが国の偉大なHBCUの1つで卒業式の演説を行いました。彼はこの重要な仕事にとても適しています。元牧師として、マークは福音派のコミュニティ全体で尊敬されており、議会で彼の信仰を生かしました。マークと私は一緒に多くの勝利を収めましたが、私たちは、この偉大な国のすべてのコミュニティへの架け橋を築き続け、ホワイト ハウスで、この重要な仕事を前進させることを楽しみにしています。ようこそマーク!