ピーター・ナヴァロは愛国者であり、彼は前進し続けています。最後には、勝利があります! | aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

aria何でも歌い隊@じゃじゃ馬信徒

トランプ大統領関連、クリスチャン関連、音楽ネタ、動画・写真 etc.

 

Avatar

 

 

Donald J. Trump

 

@realDonaldTrump

·

 

Peter Navarro had strong views on Protecting our Economy against the assault from Foreign Countries all over the World. He was an absolute master at not allowing the U.S. to get “ripped off” by this onslaught. Peter did his job well, he did it faithfully, and he loved our Country. His Book should be studied, and what he says should be highly respected. Peter Navarro is a Patriot who has been treated very badly, but he continues forward. In the end, there will be Victory!

 

ドナルド・J・トランプ

 

@realDonaldTrump

·

 

ピーター・ナヴァロは、世界中の外国からの攻撃から私たちの経済を守ることについて強い見解を持っていました。彼は、この猛攻撃によって米国が「ぼったくられる」ことを許さない絶対的な達人でした。ペテロは自分の仕事をよくし、忠実にやり遂げ、私たちの国を愛していました。彼の書物は研究されるべきであり、彼の言うことは大いに尊重されるべきであります。非常にひどい扱いを受けてきましたが、ピーター・ナヴァロは愛国者であり、彼は前進し続けています。最後には、勝利があります!