先日おは朝の企画で、「トップガン マーヴェリック」のジャパンプレミアに行かせてもらいました!
The other day, I had the opportunity to attend the Japan premiere of the new movie Top Gun Maverick!
 
 
 
 
プレミアは人生初だったので圧倒されましたが、トップガンのファンとして楽しませてもらいました!
It was the first premiere I've ever been to so it was a bit overwhelming, but I greatly enjoyed it as a Top Gun fan.
 
 
 
 
そしてなんと、トム・クルーズさんをインタビューすることができ、一緒に写真を撮らせてもらいましたラブ
And believe it or not, I had the chance to interview Tom Cruise and even snap a photo with him.
 
 
 
 
貴重な体験をさせてもらいましたニコニコ
Thank you to the show for such a rare opportunity :)
 
 
Happy Friday! Hope you have a lovely weekend.
 

AUDIO FILE

音声ファイルプレイヤーが表示されない方は、音声ファイルをこちらからアクセスできます