Happy Halloween ハロウィン
 
 
私は風邪でダウンしているので、残念ながら今年のハロウィンは家でゆっくりします笑い泣き
I'm down with a cold, so sadly, I'll be chilling at home and won't be joining any Halloween festivities this year.
 
 
さて、アメリカに行ったときの残りの写真です…
So, here are my remaining pics from my time in the U.S...
 
 

 
 
NYCのEATALY
EATALY in NYC!
 
 
イタリアングルメマーケットです。
It's an Italian gourmet market.
 
 
 
 
 
 
 
 
大好きなスーパー、Whole Foods(関係ないけど、最近Amazonに買収されました)。
My favorite supermarket, Whole Foods (completely unrelated, but it was recently acquired by Amazon).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
日本ではなかなか買えないビーツ。オリーブオイルでローストしました。
Beets, which are difficult to buy in Japan. I roasted these in olive oil.
 
 
 
 
 
 
スーツケース、お土産でいっぱい!
My suitcase was full of gifts for friends and colleagues (and myself).
 
 
 
 
22.6キロ、ギリギリ滝汗 重量オーバーの追加料金を払わずにすんで良かった…
It weighed 22.6 kg, just under the baggage limit! Glad I didn't have to pay the additional fee...
 
 
 
皆さんは今日、何かしますか?ハロウィン
Are you doing anything today? I'll live vicariously through you...