Hi all!
 
 
いつもコメントありがとうございますニコニコ
Thank you for all of your comments!
 
 
ちょっと色々ありまして、しばらくSNSからお休みしていましたが…
A few things happened recently, and I have been taking some time off from social media, but...
 
 
復活です!ゲラゲラ
I've now come back!
 
 
さて、最近あった出来事…
So, what have I been doing recently...
 
 
この前、DLifeの二子玉イベントに参加させてもらいましたが、トーク後にスタッフさんからもらったツムツムTシャツが可愛いかったですラブ
The other day, I participated in a DLife talk show in Nikotama, and after the show, the staff members gave me an adorable TsumTsum T-shirt
 
 
 
 
そしてご来場してくださった方から二子玉コーヒーというものをいただきました!会社でおいしくいただいてます、ありがとうございますウシシ
And I also received something called Nikotama coffee from someone who came to the event. Thank you so much - I've been drinking it at work!
 
 
そして先日、四半期に一回行う会社のチームビルディングイベントとしてBBQディナーをみんなでエンジョイしました。
And the other day, as part of the teambuilding events we do on a quarterly basis, everyone in my company went out for a BBQ dinner.
 
 
 
 
男臭そうですが女性の従業員もいますよ…たまたま写ってないないだけですキョロキョロ
It may look like we only have male employees, but we do have women in our team too! They just so happened to not be in the pictures I took...
 
 
 
 
皆さんは、夏休みどうでしたかー?どっか行きました?
How were your summers? Did you go anywhere?
 
 
Have a lovely day!