Good evening!

 

 

この前、アメリカではサンクスギビング(感謝祭)だと書きましたが、一昨日会社の人たちとサンクスギビングディナーをやりましたデレデレ

I wrote the other day that it was Thanksgiving in the states. I actually was able to celebrate it this year with a few of my colleagues.

 

 

 

 

私は生放送があったので、遅れて参加だったのですが、優しい同僚たちがちゃんと私のぶんも残してくれた…!酔っ払い

I arrived late because I had a live shooting, but my kind-hearted colleagues left aside some food for me.

 

 

 

七面鳥はさすがに高すぎるということで、ローストチキンを!

Turkeys are way too expensive in Japan, so we settled on roast chicken.

 


 

 

アメリカのホームパーティらしく、ドリンキングゲームで盛り上がりましたグラサン

As expected of American house parties, we played some fun drinking games.


 

今朝は朝早くから埼玉へ!アベプラロケでした。

This morning I left early for an outdoor shoot in Abema Prime!

 




駿河台大学を訪れたんですが、一時間もいなかったですガーン
We visited Surugadai University, but we weren't there long, barely an hour...

 

 

大学のキャンパスって独特な空間のような気がするのは私だけかしら?もっと満喫しかたっかな…

Am I the only one who feels that college campuses have a distinct atmosphere? I wanted to enjoy it more...

 

 

そして夜はマザーと落ち合って中目黒で夕食を~

At night, I met up with my mother and had dinner in Nakameguro.

 






 

 

このブログ、徐々にフードブログになりつつありますが…

This blog is gradually turning into a food blog...

 

 

Have a restful night!

 

★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★
12月7日(水) 13:00~ 土屋礼央 レオなるど (ニッポン放送)
12月15日(木) 21:00~ ザ・プロファイラー (NHK)

12月24日(土)20;00~ みのもんたのよるバズ (AbemaTV)

毎週木曜日 バイキング (フジテレビ) 12:00~14:00
毎週水曜日 AbemaPrime (AbemaTV) 21:00~23:00