Hi all! How was your weekend?

 

 

今日はお休みだったので、アメリカから遊びに来ているマザー、妹のYUNAとその彼氏のNICKと鎌倉に行ってきました!

Today was a day off for me, so I travelled to Kamakura with my mother, my sister YUNA, and her boyfriend NICK, who are all visiting from the states.

 

 


 

 

久しぶりに息抜きできましたデレデレ

I was able to take a much-needed break!

 

 


 

長谷寺に行ったり…

We visited Hasedera...

 

 


 

大仏さんも見たよ!

We saw the big Buddha as well!



 

日曜日ということで、天気があまりよくなかったのにも関わらず、すごいひとキョロキョロ

Since it was a Sunday, despite the not-so-great weather, all the spots were pretty crowded.

 



 

報国寺の竹の庭にて。

At Hokokuji's bamboo garden.



 

抹茶をいただきましたお茶

We had some matcha tea.

 

 



 

 

目がトローンとしてるのは、お昼にビールを飲んでしまったからニヤニヤ

My eyelids are drooping because I drank some beer at lunch.

 

 

鎌倉行ってリフレッシュはできたけど、やっぱり寝不足なのはかわらない滝汗

I feel much more refreshed after going to Kamakura, but this doesn't change the fact that I'm still sleep deprived...

 

 

 

東京に戻ってからは、20年以上前に、ニュージャージーで一緒に育った幼馴染グループとご飯を食べましたデレデレ

After returning to Tokyo, we had dinner with a group of family friends whom we grew up with in New Jersey.

 


 

幼馴染はみんな、中学校に入る前には日本に戻ってしまいました。結局この中でアメリカに残ったのは私の家族だけ。

Our family friends all ended up going back to Japan by the time the kids were in middle school. My family was the only one who remained in the states.

 

 

今は幼馴染の一人は二児のパパだったり。もう一人は結婚して、奥さまが妊娠6カ月だったり。

Now, one of these friends is a proud father of two, while another got married and his wife is six months pregnant.

 

 

私もしっかりしなきゃと思います滝汗

I kinda feel I should settle down as well.

 

 

まぁでも私にとって、好きなことをやる=幸せ&ハピネスなので…

In any case, for me, doing what I love = happiness in life.

 

 

明日は朝早くからアベプラのロケです!おやすみなさい!

Tomorrow I have an early morning Abema Prime shooting! Good night!

 

 

Sweet dreams! 星

 

★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★
12月7日(水) 13:00~ 土屋礼央 レオなるど (ニッポン放送)
12月15日(木) 21:00~ ザ・プロファイラー (NHK)

12月24日(土)20;00~ みのもんたのよるバズ (AbemaTV)

毎週木曜日 バイキング (フジテレビ) 12:00~14:00
毎週水曜日 AbemaPrime (AbemaTV) 21:00~23:00