今日も朝からバタバタと走り回ってます

I've been running around all day today as well

 

 

ランチー!食べたの16時だけどニヤニヤ

Lunch! Although I ate it at 4pm




普段あんまり行かないんですが、体がだるくてマッサージに行ったら、「信じられないくらい肩がこってますよ」、とガーン

I don't often get massages, but since my body has been feeling quite heavy these days, I decided to get one today. I was told that my shoulders are unbelievably stiff...

 

バブルティー!シンガポールではよく飲んでたけど、日本に来てはじめて飲んだ~

Bubble tea! I drank this often back in Singapore, but this is the first time I tried it in Japan

 

 

肩こり、どうしましょうねー。毎日ちゃんとマッサージしてくださいねと言われましたが。誰かやってくれる人がいればいい話なんですが…独身ってこういう時、辛い笑い泣き笑い泣き笑い泣き

What to do about my stiff shoulders?! I was told that I should massage them every day. An easy solution would be to have my significant other do it for me, but alas, I am single...

 

 

Have a fantabulous day!ニコニコ