My Memories <#好きだった人> | Inside the Battle with Temptation <煩悩との戦い>

Inside the Battle with Temptation <煩悩との戦い>

I’d like to share not only my daily work life and sports-watching experiences but also my struggles and tips for managing my diet and health.
日々の仕事とスポーツ観戦、そして新たにダイエット記録のブログになります。

Hello, I'm Tata.

たただよ

 

 

Today I will talk about a girl whom I used to like.

今日は好きだった子について

 

 

When I was a junior high school student, I'm sure I still have feelings for that girl. 

中学生の頃大好きだった子がいました きっと今でも好きです

 

三つ編みのおさげのあの子 こんな感じだったかな

 

At the time, I secretly harbored feelings for the girl who had the best grades in the class. 

当時 学年1位の成績の子にひそかに思いをよせていました

 

 

My own academic performance was also among the top. 

まぁ たたも成績上位だったので

 

 

Despite my casual attitude towards studying, she seemed to be interested in me as well, even though I didn't seem to study much.

ただ、勉強している風ではないたたが成績上位にいることにギャップを感じていて その子もたたのことが気になっていたということをあとで知りました

 

 

When I learned that she was applying to a prestigious high school a little further away, I decided to apply to the same school. However, she played it safe and applied to a lower-ranked high school. 

彼女の志望校を調べ、同じ学校を受験しようとしたら、直前で彼女は受験校のランクをさげ・・・

 

 

Later, I got information from her classmates about which university she was applying to, and I applied to the same university. Unfortunately, she couldn't pass the entrance exam.

彼女の高校のクラスメートから彼女の志望大学を聞き出し、同じ大学を受験したら彼女だけ受からず・・・

 

 

We drifted apart—or rather, we were never really connected—but I wonder how she is doing now.

疎遠になってしまった っていうかもともとつながりなかったんだけどね 

今頃彼女はどうしているのだろう きっと今でも好きです

好きだった人

 

同じネタで投稿する

 

他の投稿ネタを確認する

 

画像生成AI難しい

 

Today's results

80.5kg

25.5%

 

I still didn't drink alcohol today.
今日もお酒を飲みませんでした(13日目)