ASH ISLAND - Trapped (Feat. Chillin Homie)

 

 

 

조금은 더 우리 아파도 괜찮아
少しはもっと僕ら苦しんでも大丈夫

이제껏 그랬잖아
今までずっとそうだっただろ?

처음부터 우리 마음대로 되지 않았어
最初から僕らの思い通りにはならなかった

너가 잘 알잖아
君の方がよく知ってるだろ?

4년 전 베개를 적셔 In my room
4年前の枕を濡らす In my room

내가 언제 죽어도 모를 저 사람들
僕がいつ死んでも知らない人たち

우리 말곤 아무도 몰라 이 아픔
僕ら以外は誰も知らないこの苦しみ

Trapped inside of my dream

There’s no way out

Trapped inside of my dream

There’s no way out

No way out

나라고 알았겠니 오게 될지 서울
僕だって知ってたと思う?ソウルに来ることになるなんて

갇혀버린 거지 뭐 가시밭에서
閉じ込められてしまったんだよ、いばらの道に

상처는 깊어 손목보단 심장이 더
傷は深い 手首よりは心臓の方がもっと

그래도 돌아갈 수 없네
だけど戻ることはできないんだ

무작정으로 나갔지
何も考えずに外に飛び出したんだ

그때 내 나인 18
その時の僕の年齢は18

모든 게 좋아질 것 같았지만
全てが良くなると思ってたけど

도망가고 싶어져 매일이
毎日逃げ出したくなるんだ

더 흐려지네 내일이
明日がさらに霞んでく

더 무거워지네 책임
責任がさらに重くなってく

술병은 쌓여 내 중독과 타협
お酒のビンは積もって 僕の中毒と妥協

내게도 내일이 올까 과연
僕にも明日が来るかな?果たして

오늘 밤도 A lonely night
今夜も A lonely night

다들 말해 넌 좋을 나이
みんなが言うんだ 君は良い年齢だって

U don’t know bout

my pain & my sorrow

난 될 수 없어 너의 Role model
僕はなれないよ 君のRole model

Trapped inside of my dream

There’s no way out

Trapped inside of my dream

There’s no way out

No way out

I’m tired of all this

I’m sick of this, i hate this city

More money less freinds

배운 거라곤 오직 참고 버티고
学んだものと言えばただ我慢して耐えること

I can’t complain ye

Told myself be strong

I miss my day 1 털어야겠지
I miss my day 1 払い落とさなくちゃだよな

Let me out

Walk thru this pain

허우적대 이 괴리 사이
この落差の間をもがく

Ima trapped ye

I aint pray to god nomo 이건 solo way
I aint pray to god nomo これは solo way

Im in race

Ima go all in

Steady grindin aint Tourin

Life lesson 이 시선이
Life lesson この視線が

날 멈추지 못하게 해 서울이
僕を止められないようにするんだ、ソウルが

ima go married to this game

잴 수 없어 날 저울이
僕を秤ではかることはできない

겁 없었던 그때 그놈이
怖いものなんてなかったあの時のアイツが

남아있거든 내 거울에
残っているんだ、僕の鏡に

행복해야지 bro we deserve it
幸せにならなくちゃ bro we deserve it

we paid the price ye

누가 뭐라든지 don’t give a damn,
誰が何と言おうと don’t give a damn,

just live your life

Bro one for us two for yourself

나머지는 let it go
残りは let it go

Wont never broke again

내일은 오니 you gotta stand up
明日は来るから you gotta stand up

Trapped inside of my dream

There’s no way out

Trapped inside of my dream

There’s no way out

No way out
 

 

 

 

Full Album "ROSE" 収録曲