ASH ISLAND - WONDER

 

 

 

Hey hey

Ooh ooh ooh

(I was just thinking bout u

thinking bout u lately)

Ooh ooh

(But all the things i wonder

all the things i wonder is u)

You are like a fire

네 눈빛이 잊혀지질 않아서
君の眼差しが忘れられなくて

너와 난 도대체 우연이 뭐길래
君と僕は一体どんな偶然が重なれば

왜 다른 사람들 같이 만나지를 못해
どうして他の人たちみたいに出会えないのかな

I’m just sayin bout love

나의 생각도 들어보지도 않은 채로
僕の思いも聞きもしないまま

가지 넌
君は行くんだ

I will say no more

화가 나다가도 너의 눈으로
イライラしても君の目で

내 심장을 녹이지 넌
君は僕の心臓を溶かすんだ

I don’t know why 하필 우리는 왜
I don’t know why よりにもよって僕らはどうして

만났을까 그 많은 사람 속에서
出会ったのかな 沢山の人たちの中から

U got me drivin crazy

I don’t f**kin care

일단 먼저 우리 집으로 갈래
ひとまず先に僕の家に行かない?

Drivin drivin drivin drivin too fast

널 당장 잡으라고 말해 In my head
君のことを今すぐ捕まえろって言うんだ In my head

별생각이 들어 Way home
いろんな考えが頭の中を巡る Way home

But all the things i wonder

All the things i wonder is u

Drivin drivin drivin drivin too fast

널 당장 잡으라고 말해 In my head
君のことを今すぐ捕まえろって言うんだ In my head

별생각이 들어 Way home
いろんな考えが頭の中を巡る Way home

But all the things i wonder

All the things i wonder is u

우리 만남은 연기 같아
僕らの出会いは煙みたい

차가운 방향으로 가니까
冷たい方に行くから

Shall we walk outside (No, no girl)

거짓말 아까 너도 날 쳐다봤잖아
嘘 さっき君も僕のことを見ただろ?

I don’t wanna waste time

I copped a new car

태워줄게 원하면 내 손을 잡아
乗せてあげるよ 望むのなら僕の手を握って

다 내게 맡겨 해가 뜨기 전까지
全部僕に任せて 太陽が昇る前まで

Cuz I don’t wanna waste time

안 해도 돼 생각 Damn
何も考えなくていい Damn

어차피 넌 내가 아니어도
どうせ君は僕じゃなくても

괜찮다는 말은 왜
大丈夫だって言葉はどうして

U got me drivin crazy

I don’t f**kin care

일단 먼저 우리 집으로 갈래
ひとまず先に僕の家に行かない?

Drivin drivin drivin drivin too fast

널 당장 잡으라고 말해 In my head
君のことを今すぐ捕まえろって言うんだ In my head

별생각이 들어 Way home
いろんな考えが頭の中を巡る Way home

But all the things i wonder

All the things i wonder is u

Drivin drivin drivin drivin too fast

널 당장 잡으라고 말해 In my head
君のことを今すぐ捕まえろって言うんだ In my head

별생각이 들어 Way home
いろんな考えが頭の中を巡る Way home

But all the things i wonder

All the things i wonder is u

Ooh ooh ooh

(I was just thinking bout u

thinking bout u lately)

Ooh ooh ooh

(But all the things i wonder

all the things i wonder is u)

 

 

 

 

Full Album "ROSE" 収録曲