神谷町テレビ東京は久しぶり!
なないろ日和で、わたしのデザインしたビューティシューズの紹介でした。
放送は4/13予定。




キャスターの明山さんと、宮崎さん。録画されなかった、ポスチャーウォーキングの指導シーン、とっても喜んでくださいました。

姿勢と歩き方は、人生を変えます。
今日も幸せな1日をありがとうございました。

アシスタントは15期のあかねちゃん。まるでマネージャーのようにわたしのお世話をしてくれて、こんなに行き届くヘルプに感激。
メイクなおし、お水、ヘアなおし。まるでプロ!
ありがとう、ありがとう❣️

Kamiyacho TV Tokyo has been a long time!
 It was Nanairo weather, and it was an introduction of beauty shoes that I designed.
 Broadcast is scheduled for April 13.

Casters Akiyama and Miyazaki.  I was very pleased with the posture walking guidance scene that was not recorded.

 Posture and walking can change your life.
 Thank you for a happy day.

 The assistant is Akane-chan of the 15th term.  It took me so much like manager and I was so impressed by this attentive help.
 Make up, water and hair.  Like a pro!
 Thank you, thank you❣️