今日はヘアカラーをしてもらいました。

ここ一年位セルフカラーしてたので、美容師さんにしてもらうのは一年ぶりくらいでした。

綺麗に染まって満足です。

しかも、美容師さんに、ネイル綺麗にしてますねと褒められました。嬉しかった!


I had my hair dyed today.I’ve been colored my hair by myself around a year, so it’s been a long time  since I had my hair dyed the last time. I’m so pleased with the final result!,

Moreover I was praised by my stylist saying that you have a beautiful nail art.

I was so happy.


そのあと母と待ち合わせしてピザとパスタのランチビュッフェに行きました。パスタが美味しかったです!

I met my mother at the station and went to lunch buffet.

It was so delicious!


そして、腕時計に続いて、下着を買ってもらいました。大好きなamphiで。

しばらく買ってなかったことに反省しました。やっぱり下着は毎年買い替えないとね!

Then she bought new underwear for me.It’s been a long time to get new underwear so I reflect on that I hadn’t had it for a long time. Imade up my mind to get new one in more short span.