I Would 和訳歌詞 | ONE THING

ONE THING

no music no life.


from "Take Me Home"

I love this song! <3

$Music Diary-One Direction

I Would



Lately I found myself thinking
最近とっても考えてるのに気づいた

Been dreaming about you a lot
君の事をたくさん夢見てる

And up in my head I'm your boyfriend
頭の中じゃ、僕は君のボーイフレンド

But that's one thing you've already got
君にはもう彼氏がいるっていうのに





He drives to school every morning
彼は毎朝車で学校にくる

While I walk alone in the rain
そのあいだ僕はひとりで、雨の中を歩いてる

He'd kill me without any warning
彼はなんの警告もなしに、僕を殺しにきた

If he took a look in my brain
もし彼が僕の頭の中を覗いたら





Would he say he's in LOVE?
彼は愛してるって言ってくれるの?

Well if it was me then I would
僕ならそう言うのに

I would
僕なら

Would he hold you when your feeling low?
君が落ち込んだ時は、抱きしめてくれるの?

Baby you should know that I would
ねえ、わかってよ 僕ならきっとそうするってこと

I would
僕なら





Would he say he's in LOVE?
彼は愛してるって言ってくれるの?

Well if it was me then I would
僕ならそう言うのに

I would
僕なら

Would he hold you when your feeling low?
君が落ち込んだ時は、抱きしめてくれるの?

Baby you should know that I would
ねえ、わかってよ 僕ならきっとそうするってこと





Back in my head we were kissing
頭の中で僕たちはキスをした

I thought things were going alright
何事も上手くいくって思ってたのに

With a sign on my back saying Kick Me
僕の背中にやめろって合図

Reality ruin my life
本当に最悪な人生





Feels like I'm constantly playing
僕はいつだって

A game that I'm destined to lose
勝てないゲームをしてるみたいだ

Cause I can't compete with your boyfriend
だって君の彼氏になんて張り合えない

He's got 27 tattoos!
タトゥーを27個入れてる彼になんて





Would he say he's in LOVE?
彼は愛してるって言ってくれるの?

Well if it was me then I would
僕ならそう言うのに

I would
僕なら

Would he hold you when your feeling low?
君が落ち込んだ時は、抱きしめてくれるの?

Baby you should know that I would
ねえ、わかってよ 僕ならきっとそうするってこと

I would
僕なら





Would he say he's in LOVE?
彼は愛してるって言ってくれるの?

Well if it was me then I would
僕ならそう言うのに

I would
僕なら

Would he hold you when your feeling low?
君が落ち込んだ時は、抱きしめてくれるの?

Baby you should know that I would
ねえ、わかってよ 僕ならきっとそうするってこと





I would
きっと

I would
僕なら





Would he Please you?
彼は君に頼ってくれてるの?

Would he kiss you?
キスだって

Would he treat you like I would?
僕がするように、扱ってくれるの?

Would he touch you?
君に触れて

Would he need you?
本当に必要として、求めてるの?

Would he love you like I would?
僕みたいに愛してくれてるの?





Would he say he's in LOVE?
彼は愛してるって言ってくれるの?

Well if it was me then I would
僕ならそう言うのに

Would he hold you when your feeling low?
君が落ち込んだ時は、抱きしめてくれるの?

Baby you should know that I would
ねえ、わかってよ 僕ならきっとそうするってこと





Would he Please you?
彼は君に頼ってくれてるの?

Would he kiss you?
キスだって

Would he treat you like I would?
僕がするように、扱ってくれるの?

Would he touch you?
君に触れて

Would he need you?
本当に必要として、求めてるの?

Would he love you like I would?
僕みたいに愛してくれてるの?





Would he say he's in LOVE?
彼は愛してるって言ってくれるの?

Well if it was me then I would
僕ならそう言うのに

I would
僕なら

Would he hold you when your feeling low?
君が落ち込んだ時は、抱きしめてくれるの?

Baby you should know that I would
ねえ、わかってよ 僕ならきっとそうするってこと





I would
きっと

I would
僕なら











One Direction is my Life...




Bye-Bye(´∀`●)