I'll remember you. | ただ、過ぎに過ぐるもの

 

 

今日はこの曲で

亡き人を偲びたいと思います

 

 

 

 

 

 

I’ll Remember You

 

 

I’ll remember you
Long after this endless summer is gone
I’ll be lonely oh so lonely
Living only to remember you
 

君を忘れない
遠い昔、終わらない夏が過ぎて
僕は独り、すごく寂しいんだ
君の思い出だけで僕は生きている

 

I’ll remember too
Your voice as soft as a warm summer breeze
Your sweet laughter mornings after
Every after I’ll remember you
 

ずっと忘れない
君の声は、暖かな夏のそよ風
君の優しい笑い声が聞こえる朝
いつも、君を思い出す

 

Chorus:
To your arms some day
I’ll return to stay
‘Til then
 

いつか君の側に
僕がいく
その時まで

 

I will remember too
Every bright star we made wishes upon
Love me always promise always
You’ll remember too
 

ずっと忘れない
僕らの願いが星に届くように
どうか見守っていて
君も忘れないでいて