Chandelier - Sia ( cover by J.Fla ) | caffetteria RAGTARO

caffetteria RAGTARO

カフェッテリア・らぐ太郎へ ようこそ!

 

ジェイ・フラさんって、カワイイ歌い方しか出来ないのかと思ったら、なんとシーアの「シャンデリア」をコピってました。 気に入ったのでアップします。 パワー感がシーアとは、やっぱり違いますけどね。

 

 

"Chandelier"

「シャンデリア」

 

Party girls don't get hurt
パーティーいる女の子たちは傷つかないわ
Can't feel anything, when will I learn
わたしが遊びを覚えるとき 何の感覚もないの
I push it down, push it down
自分を押し殺して 押し殺しているから

 

I'm the one "for a good time call"
わたしは「都合のいい時に呼ばれる女」
Phone's blowin' up, ringin' my doorbell
電話で呼び出され ドアベルを鳴らされて
I feel the love, feel the love
わたしは愛を感じるの それに愛を感じるの

 

1, 2, 3, 1, 2, 3 drink
いちにのさん いちにのさん 飲み干すわ
1, 2, 3, 1, 2, 3 drink
いちにのさん いちにのさん 一気によ
1, 2, 3, 1, 2, 3 drink
いちにのさん いちにのさん 飲み干すわ

 

Throw 'em back, till I lose count
もう一杯ちょうだいとグラスを戻す 何杯飲んだか分からなくなるまでよ

 

I'm gonna swing from the chandelier, from the chandelier
シャンデリアに シャンデリアにぶら下がって 私はゆらゆら揺れる
I'm gonna live like tomorrow doesn't exist
存在するか分からない明日のように 私は生きるの
Like it doesn't exist
存在するか分からない明日のように
I'm gonna fly like a bird through the night, feel my tears as they dry
夜通し飛ぶ鳥のように私は飛ぶわ 涙が乾いていくのが分かる
I'm gonna swing from the chandelier, from the chandelier
シャンデリアに シャンデリアにぶら下がって 私はゆらゆら揺れる

 

But I'm holding on for dear life, won't look down, won't open my eyes
でも私は私の生き方を貫くの 見下ろしたりしない 目を開けたりしない
Keep my glass full until morning light, 'cause I'm just holding on for tonight
朝が来るまでグラスにお酒をいれておいて だって今夜だけ楽しければいいの
Help me, I'm holding on for dear life, won't look down, won't open my eyes
助けて 私は私の生き方を貫くの 見下ろしたりしない 目を開けたりしない
Keep my glass full until morning light, 'cause I'm just holding on for tonight
朝が来るまでグラスにお酒をいれておいて だって今夜だけ楽しければいいの
On for tonight
今夜限り

 

Sun is up, I'm a mess
夜が明けると 私は混乱してしまう
Gotta get out now, gotta run from this
早くここから出るの ここから飛び出すのよ
Here comes the shame, here comes the shame
恥ずかしさがこみ上げる 恥ずかしさがこみ上げてくる

 

1, 2, 3, 1, 2, 3 drink
いちにのさん いちにのさん 飲み干すわ
1, 2, 3, 1, 2, 3 drink
いちにのさん いちにのさん 一気によ
1, 2, 3, 1, 2, 3 drink
いちにのさん いちにのさん 飲み干すわ

 

Throw 'em back, till I lose count
もう一杯ちょうだいとグラスを戻す 何杯飲んだか分からなくなるまでよ

 

I'm gonna swing from the chandelier, from the chandelier
シャンデリアに シャンデリアにぶら下がって 私はゆらゆら揺れる
I'm gonna live like tomorrow doesn't exist
存在するか分からない明日のように 私は生きるの
Like it doesn't exist
存在するか分からない明日のように
I'm gonna fly like a bird through the night, feel my tears as they dry
夜通し飛ぶ鳥のように私は飛ぶわ 涙が乾いていくのが分かる
I'm gonna swing from the chandelier, from the chandelier
シャンデリアに シャンデリアにぶら下がって 私はゆらゆら揺れる

 

But I'm holding on for dear life, won't look down, won't open my eyes
でも私は私の生き方を貫くの 見下ろしたりしない 目を開けたりしない
Keep my glass full until morning light, 'cause I'm just holding on for tonight
朝が来るまでグラスにお酒をいれておいて  だって今夜だけ楽しければいいの
Help me, I'm holding on for dear life, won't look down, won't open my eyes
助けて 私は私の生き方を貫くの 見下ろしたりしない 目を開けたりしない
Keep my glass full until morning light, 'cause I'm just holding on for tonight
朝が来るまでグラスにお酒をいれておいて だって今夜だけ楽しければいいの
On for tonight
今夜だけ