能登半島地震支援コンサート"Songs for Love" | えっこのブログ

えっこのブログ

ディズニー大好き。
インパークの感想など
ときどきUPします

4/4/2024にチャリティライブが開催されました。



能登半島地震支援コンサート"Songs for Love"

私は残念ながら仕事の都合で、参加は叶いませんでしたが、
有難いことにオンライン配信され、2週間にわたりアーカイブを鑑賞することが出来ました。



出演者の皆さんも、すごく豪華な音楽家の方々で
素敵なハーモニーを奏でてくださいました。

元劇団四季でシンガーの原彩子さん
ブロードウェイミュージカル女優のトリシア・タンガイさん
ピアニストのはらかなこさん
テューバ奏者の仁藤雄貴さん
オーボエ奏者の﨑本絵里菜さん

コンサートは
ファミリーやフレンドへの愛情に溢れていて、
配信を鑑賞していて、涙が止まりませんでした。

その時に受け取った温かな温もりは、
素晴らしい音や歌とともに
配信が終わってしまった今も
私の心に残っています。

仕事から自宅に帰って、配信を見ることを楽しみに過ごしていた2週間でした。

チャリティーに協力できたこと、嬉しく思います。

素敵な企画をありがとうございました。

またいつか開催して欲しいです。
その時は、迷わず会場に伺います❣️

※感動した記録を、どうしても残したくて😊

Noto Peninsula Earthquake Charity Concert.
"Songs for Love"

It was streamed online and the archive was available for viewing over a period of two weeks.

The performers were all wonderful musicians and created a wonderful harmony.

The concert was filled with love for family and friends, and I couldn't stop crying while watching the stream.

The warmth I felt at that time, along with the wonderful music and songs, still remains in my heart even now that the stream has ended.

I'm happy to have been able to support the charity.

Thank you for the wonderful event.

I hope it will be held again someday.

When that happens, I'll definitely be there without hesitation❣️