My Street Fighter collection | noble-sword98のブログ

noble-sword98のブログ

ブログの説明を入力します。

My current collection of Street Fighter memorabilia so far.  I am still waiting for the SOTA Toys Sakura action figure to arrive in the mail.  I am currently bidding on the NECA Street Fighter IV Ryu figure with the Street Fighter IV Ties That Bind Blu-ray and CD Soundtrack combo set and hopefully I will win the bid.  

これまでの私のストリートファイター記念品のコレクション。私はまだSOTA ToysのSakuraアクションフィギュアがメールに届くのを待っています。私は現在、NECAのストリートファイターIVのリュウ・フィギュアでストリートファイターIVのネクタイ・ザ・バインド・ブルーレイとCDサウンドトラックのコンボセットに入札しています。うまくいけば、私は入札に勝つでしょう。

Afterward, I will bid on the Street Fighter Alpha PlayStation 1 game and when I win the bid, my personal Street Fighter collection will be completed. 

その後、私はストリートファイターアルファのプレイステーション1のゲームに入札し、私が入札に勝つと、私の個人的なストリートファイターのコレクションが完了します。