Nissan Skyline GTR R34 vs Mazda Efini FD3S RX-7 | noble-sword98のブログ

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One of my favorite anime series is Initial D because I have a love for cars and I love the story behind it.  Even the idea of drift racing is exhilarating.
私の好きなアニメシリーズの一つは、私は車の愛を持っていて、その背後にある物語が大好きなので、イニシャルDです。ドリフトレースのアイデアさえも爽快です。

One of my favorite drift racing cars is from Mazda: the Mazda Efini FD3S RX-7.  The one of the reasons why I love this car is the powerful rotary engine.  I also love its sleek design and it is built for speed.
私の好きなドリフトレーシングカーの1つは、マツダの「マツダEfini FD3S RX-7」です。私がこの車を愛する理由の一つは、強力なロータリーエンジンです。私はまた、その洗練されたデザインが大好きで、スピードのために作られています。
Another legendary drift racing car I love is the Nissan Skyline GTR R34.  It may not have the rotary engine, but it possesses a powerful ATTESA ET-S AWD system and Super-HICAS 4-wheel steering.
私が大好きな伝説のドリフトレーシングカーは、日産スカイラインGTR R34です。それは回転式エンジンを持っていないかもしれませんが、強力なATTESA ET-S AWDシステムとSuper-HICAS 4輪ステアリングを備えています。
These are legends on the touge.  I really don't like to pitting these machines against each other in a drift race, but I feel like the Efini FD3S RX-7 is going to beat the R34 because the R34's body design makes it front-heavy, and that causes the brakes to overheat and the front tires to strain during a drift.  The Efini FD3S RX-7, on the other hand, has a design whose weight is evenly distributed throughout the entire body and frame.
これらはトーゲの伝説です。私は実際にドリフトレースでマシン同士を突き合わせるのは好きではありませんが、R34のボディデザインがフロント重くなりブレーキをかけるので、Efini FD3S RX-7がR34を打つように感じます過熱して、フロントタイヤがドリフト中に歪む。一方、Efini FD3S RX-7は、本体とフレーム全体に重量が均等に配分されたデザインを採用しています。