Boxercise trial lesson (ボクササイズ体験) 2015 10/16

【和訳は下にあります】 

A boxing gym named Neyagawa Ishida Boxing Club opened 
in the sport gym I go.

DSCF0548.jpg 
When I was talking about the boxing gym with gym’s company, the staff of the gym who happen to pass said “ why don’t you join it. Boxercise has an effect on improvement of the functions of the heart and lungs. “

I was interested end took a trial lesson of it.

The president is a former world super welterweight interim champion.

I have met him several times in the gym.

He is tall and good looking guy.

Beside he has a friendly appearance.

So it might be out of impure motives (lol)
DSCF0549.jpg 
First I pedaled a stationary bike for twenty minutes in the heated room.

I sweated a lot.
DSCF0552.jpg 
Next I did mitt beating.

It was a lot of fun.
DSCF0556.jpg 
DSCF0559.jpg 
DSCF0561.jpg

Last I did core muscle training.
DSCF0570.jpg  
After that I was quick to join it.

The equipment and machines of gym are available as same as always.

The fee was doubled than before.

So I have to try hard for workout.
DSCF0572.jpg 


【ボクササイズ体験】

私が通っているジムの中に寝屋川石田ボクシングクラブというボクシングジムがオープンしました。

ジム仲間とそのボクシングジムについて話している時に、たまたま通りがかったジムのスタッフが

「入ったらどう? ボクササイズは心肺機能を高めるのにいいよ」と言いました。

私は興味を持って、体験レッスンを受けることにしました。

会長は元世界スーパーウェルター級の暫定チャンピオンです。

ジムで彼を何度か見かけましたが、背が高くて、イケメンです。

その上 気さくそうです。

だから 不純な動機だったかも(笑)

最初に暖房の効いた部屋で20分間 バイクを漕ぎました。

汗だくでした。

次にミット打ちをしましたが、おもしろい!

最後に体幹トレーニングをしました。

そしてすぐに入会しました。

ジムの設備、マシンは今までどおり 使えます。

料金が今までより倍になったので、頑張らないと・・・。



英語で遊ぼっ!

Let'sPracticeEnglish








お昼は、暇ひまのNIBC(笑)


僕を独り占めしちゃってくださいw