えみちこと
 
上枝恵美加です!
 
 
Thanks for coming to today's event!
I had fun thanks to you guys!
 
Also, I could see some fans from outside Japan in today's event!
 
 
I'm usually talking always in Japanese, but today I talked also in English sometimes
 
 
It's a little bit complicated to suddenly change to English from Japanese I'm not used to it yetBut it's really exciting!hahaha
 
 
And it makes me wanna study more
 
 
In these events, we can't talk for that long. We have limited time 
 
I think people need more time to have a conversation.
 
 
But, I wanna try to make you smile in that short time!!! I wanna try to talk about a lot of topics!:)
 
 
I know my English is not perfect
 
 
I know you have your ”OSHIMEN” lol
 
 
 
 
But, if you wanna ask me about another member,
 
 
or
 
 
if you wanna tell me something,
 
 
 
 
anything!!!!
 
 
 
 
 
I'll be waiting:)
 
 
 
 
Come to see me
 
 
 
 
Sorry for the fans who can't come to Japan
I'll try my best to go there with the members!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
昨日もコメント
ありがとうございました!!!
 
 
 
昨日は写メ会でしたっ!
 
 
来てくださった方
ありがとうございましたっm(_ _)m
 
 
 
 
 
 
安心してください。
 
いきなりの英語は
バグではありません((((;゜Д゜)))))))(笑)
 
 
 
 
今日は、海外からの方も
来てくださって、
 
 
 
なので、日本語がわからない方へも
何か発信したくて………
 
 
 
 
伝わると嬉しいなあ
 
 
 
 
 
 
これからTwitterでも、
ちょっと英語の何か
企画をしようと思ってるので、
落ち着いたら始めます!
 
 
 
そして、
 
少しでもNMBを
広げられたら嬉しいなぁ><
 
 
 
 
 
 
 
 
もちろん、いつも応援してくださる
みなさんにも感謝の気持ちでいっぱい
なんですよ!
 
伝わってるかなあ…
 
 
 
 
 
 
 
昨日のコメントもそう感じさせられたし、
 
 
 
 
 
今日も、頭が痛くて、
そしたら凄いみなさん心配してくださって、
 
 
 
 
 
申し訳ないなあ、
 
 
 
という気持ちと
 
 
 
ありがたいな、という気持ちで
 
いっぱいでした…(´・ω・`)
 
 
 
 
 
 
いつも本当に
ありがとうございます。
 
 
 
 
 
 
 
 
専業アイドル1日目!
 
 
素敵な1日でした。
 
 
 
 
 
卒業おめでとう!の言葉も
沢山、ありがとうございました!!!
 
 
 
 
 
 
 
みなさんはどんな
1日でしたか?
 
 
 
良ければコメント待ってます
 
 
 
 
 
 
 
 
 
明後日は福岡!Bllツアー
ラストスパートだ…
 
 
 
明日、名古屋について
ブログあげるので
 
また見てくださると
嬉しいです!!!
 
 
 
 
 
 
えみちでした!あでゅ!