[ラミ]

I see that look upon your face

あなたの表情を見ていると


Something my mind cannot erase

心に焼き付いて忘れられない


If we keep staring then I might have to

見つめ合ったら あなたに近づくしかないわ

 

[アサ]

Might have to start to walk your way

あなたのもとへと歩みだす


I wanna hear what you would say

あなたが何を言うのか聞いてみたいの


You got high standards and I do too

あなたは拘りがあるけど、私もそうだから

 

[アヒョン]

Cause all those girls (They don’t)

他の女の子たちは

 

Know what you need (They don’t)

あなたのことを分かってない

 

But I know I know

でもね、私は知ってるわ


The way the way

あなたを引き留めて


To make to make sure you never leave

私から離れないようにする方法も

 

 

[ラミ]

If I come close baby would you like that

もし私が近づいたら、あなたはどう思う?


If I give some would you give it right back

あなたを愛したら、愛を返してくれる?


If I show you that I know where it’s at

すごいものがある場所を教えてあげたら


Baby would you like that

あなたは気に入る?


Baby would you like that

気に入ってくれるかな?

 

[ファリタ]

Say you want love boy I know what that means

「愛が欲しい」って言うけど、気持ちが分かるわ


Make you feel way better than in your dreams

夢以上に良い感覚をあげるから


If I show you that I know where it’s at

すごいものがある場所を教えてあげたら


Baby would you like that

あなたは気に入るの?


Baby would you like that

気に入ってくれるかな?

 

 

[ルカ]

Yo it’s like that like that

そう、その通り


How you run it right back

どうしたらやり直せるの?


know you on the right track

あなたは正しい道を進んでる


Queen ace blackjack

クイーン、エース、ブラックジャック


I be thinking way too much

私は考えすぎちゃう


I need to let it go

忘れなきゃ


You be running through my mind

私の頭の中にはずっとあなたがいるの


And I’mma let it show

そして、それをあなたに見せたいわ

 

 

[アサ]

Cause ain’t nobody stepping up to me

だって、誰も私に歩み寄ってくれないから


And saying nothing when I calling you

私があなたを呼んでも何も言わない

 

Be running eye to eye we never fronting yeah

目と目が合うとき、私たちは正直なの


We zoning bet we stunting

私たちは賭け続ける


on and on and on and

ずっとずっとずっと


To the top baby boy we be rolling

トップを目指して私たちは進んでいくんだ

 

 

[チキータ]

Cause all those girls (They don’t)

他の女の子たちは

 

Know what you need (They don’t)

あなたのことを分かってない

 

But I know I know

でもね、私は知ってるわ


The way the way

あなたを引き留めて


To make to make sure you never leave

私から離れないようにする方法も

 

 

[ローラ]

If I come close baby would you like that

もし私が近づいたら、あなたはどう思う?


If I give some would you give it right back

あなたを愛したら、愛を返してくれる?


If I show you that I know where it’s at

すごいものがある場所を教えてあげたら


Baby would you like that

あなたは気に入る?


Baby would you like that

気に入ってくれるかな?

 

[アヒョン]

Say you want love boy I know what that means

「愛が欲しい」って言うけど、気持ちが分かるわ


Make you feel way better than in your dreams

夢以上に良い感覚をあげるから


If I show you that I know where it’s at

すごいものがある場所を教えてあげたら


Baby would you like that

あなたは気に入るの?


Baby would you like that

気に入ってくれるかな?

 

 

[チキータ]
In my arms

私の腕の中で


In my arms

抱きしめさせてよ


My arms

私の腕で

 

[アヒョン]
That’s where you need to be

そこがあなたの居場所だから

 

[ローラ]
In my arms

私の腕の中に


In my arms

抱きしめさせてよ


My arms

私の腕で

 

[ラミ]

That’s where you need to be

そこがあなたの居場所なんだよ

 

[ファリタ]

But I know I know

でもね、私は知ってるわ


The way the way

あなたを引き留めて


To make to make sure you never leave

私から離れないようにする方法も

 

 

[ラミ]

If I come close baby would you like that

もし私が近づいたら、あなたはどう思う?


If I give some would you give it right back

あなたを愛したら、愛を返してくれる?


If I show you that I know where it’s at

すごいものがある場所を教えてあげたら


Baby would you like that

あなたは気に入る?


Baby would you like that

気に入ってくれるかな?

 

[チキータ]

Say you want love boy I know what that means

「愛が欲しい」って言うけど、気持ちが分かるわ


Make you feel way better than in your dreams

夢以上に良い感覚をあげるから


If I show you that I know where it’s at

すごいものがある場所を教えてあげたら


Baby would you like that

あなたは気に入るの?


Baby would you like that

気に入ってくれるかな?

 

 

[ローラ]

If I come close baby would you like that

もし私が近づいたら、あなたはどう思う?


If I give some would you give it right back

あなたを愛したら、愛を返してくれる?


If I show you that I know where it’s at

すごいものがある場所を教えてあげたら


Baby would you like that

あなたは気に入る?


Baby would you like that

気に入ってくれるかな?

 

[ファリタ]

Say you want love boy I know what that means

「愛が欲しい」って言うけど、気持ちが分かるわ


Make you feel way better than in your dreams

夢以上に良い感覚をあげるから


If I show you that I know where it’s at

すごいものがある場所を教えてあげたら


Baby would you like that

あなたは気に入るの?


Baby would you like that

気に入ってくれるかな