[Dua Lipa]

We haven’t talked all morning

私たち全然話してない


Bang my head, bang my head against the wall

頭を打ち付ける、壁に頭を打ち付けるの


I’m scared I’m falling

落ちていくのが怖い


Losing all, losing all my control

もうだめ、自分をコントロールできないの


And I’m tired of talking

それにもう話すのに疲れちゃった


Feel myself saying the same old things

何回も同じことを話してるみたい


But this love’s important

でもこの愛は大切だから


Don’t wanna lose, don’t wanna lose you this way

失いたくない、こんな形で君を失いたくないの

 

[Rose]

I, I, I, I, I, I, I, I, I

 

[Dua Lipa]

Feel like we about to break up

私たち別れちゃいそうな感じがする

 

[Rose]

I, I, I, I, I, I, I, I, I

 

[Dua Lipa]

Just wanna kiss and make up one last time

だから最後にキスをして仲直りがしたいの

 

 

[Dua Lipa]

Touch me like you touch nobody

あなたが誰にも触れないように、私に触れて


Put your hands all up on me

私のことを抱きしめてよ


Tired of hearing sorry

「ごめん」は聞き飽きたから


Kiss and make, kiss, kiss and make up

キスをして仲直りしよう


How about we leave this party?

このパーティを抜け出さない?


‘Cause all I want is you up on me

だって私が欲しいのは君だけだから


Tired of hearing sorry

「ごめん」は聞き飽きたから


Kiss and make, kiss, kiss and make up

キスをして仲直りしましょう


Kiss, kiss and make up

キスをして仲直り


Kiss and make, kiss, kiss and make up

キスをして仲直りしよう


Kiss, kiss and make up

キスをして仲直り


Kiss and make, kiss, kiss and make up

キスをして仲直りしましょう

 

 

[Jennie]

아직 너를 못 떠나고 

まだ君を手放すことができなくて

 

뭘 하고 있는 건지

何やってるんだろう


언젠간은 끝날 걸

いつかは終わるって


떠날 걸 아지만

離れるって分かってるのに

 

[Jisoo]

고장난 우릴

壊れた私たちの関係を


다시 고쳐볼 수는 없을 지

もう一度やり直せないかな


아무런 말도 하지 마

君は何も言わないで


마지막은 없어

終わりなんてないから

 

[Rose]

I, I, I, I, I, I, I, I, I

 

[Lisa]

Feel like we about to break up

私たち別れちゃいそうな感じがする

 

[Rose]

I, I, I, I, I, I, I, I, I

 

[Lisa]

Just wanna kiss and make up one last time

だから最後にキスをして仲直りがしたいの

 

 

[Rose]

Touch me like you touch nobody

あなたが誰にも触れないように、私に触れて


Put your hands all up on me

私のことを抱きしめてよ


Tired of hearing sorry

「ごめん」は聞き飽きたから

 

[Lisa]
Kiss and make, kiss, kiss and make up

キスをして仲直りしよう

 

[Jennie]
How about we leave this party?

このパーティを抜け出さない?


‘Cause all I want is you up on me

だって私が欲しいのは君だけだから


Tired of hearing sorry

「ごめん」は聞き飽きたから

 

[Lisa]
Kiss and make, kiss, kiss and make up

キスをして仲直りしましょう


Kiss, kiss and make up

キスをして仲直り


Kiss and make, kiss, kiss and make up

キスをして仲直りしよう


Kiss, kiss and make up

キスをして仲直り


Kiss and make, kiss, kiss and make up

キスをして仲直りしましょう

 

 

[Jisoo]

그게 뭐가 되었건 다 필요 없어 너면 됐어

他のものなんて必要ない、君さえいれば

 

[Dua Lipa]

So tell me, can we work this whole thing out?

だから教えて、ちゃんと仲直りできるよね?


Work this whole thing out

私たち仲直りできるよね?

 

[Rose]

날 처음 만났던 설레던 순간 그때처럼

初めて会った、ときめいてたあの時みたいに

 

[Dua Lipa]

So tell me, can we work this whole thing out?

だから教えて、ちゃんと仲直りできるよね?


Work this whole thing out

私たち仲直りできるよね?

 

Kiss, kiss and make up

キスして仲直りしよう

 

 

[Dua Lipa]

Touch me like you touch nobody

あなたが誰にも触れないように、私に触れて

 

[Rose]
Put your hands all up on me

私のことを抱きしめてよ


Tired of hearing sorry

「ごめん」は聞き飽きたから

 

[Lisa]
Kiss and make, kiss, kiss and make up

キスをして仲直りしよう

 

[Dua Lipa]
How about we leave this party?

このパーティを抜け出さない?

 

[Jennie]
‘Cause all I want is you up on me

だって私が欲しいのは君だけだから


Tired of hearing sorry

「ごめん」は聞き飽きたから

 

[Lisa]
Kiss and make, kiss, kiss and make up

キスをして仲直りしましょう


Kiss, kiss and make up

キスをして仲直り


Kiss and make, kiss, kiss and make up

キスをして仲直りしよう


Kiss, kiss and make up

キスをして仲直り


Kiss and make, kiss, kiss and make up

キスをして仲直りしましょう

 

[Dua Lipa]

Kiss, kiss and make up

キスをして仲直り


Kiss and make, kiss, kiss and make up

キスをして仲直りしよう


Kiss, kiss and make up

キスをして仲直り


Kiss and make, kiss, kiss and make up

キスをして仲直りしましょう