Queen

 

Only on them C's if it's breeze

そよ風が吹く日に薬物を吸う


Red Ruby Da Sleeze, Chinese on my sleeve

Red Ruby Da Sleeze, 腕には中国語のタトゥー


These wannabe Chun-Li's, anyway, 你好 (你好)

みんなチュンリーになりたがってる、とにかくニーハオ


Who the f- told bitches they was me now? (Ooh)

バカなクソ女たちに私の何が分かるのよ


I knew these bitches was slow, 

ノロマなことは知ってたけど

 

I ain't know these bitches senile (ooh)

ここまで老いぼれてるとはね


Married a shooter 'case you niggas tried to breathe loud (brr-brr)

私が結婚したら、お前らは大声で喚き散らす


Boom your face off, then I tell him, "Cease fire"

あんたの顔を蹴っ飛ばして言うの、「休戦よ」


I'm the A, B side (ha)

A面もB面も大ヒット

 

700 on the horses, when we fixin' to leave

700馬力の車で出発よ


But I don't fuck with horses, since Christopher Reeves

でも馬(メーガン・ジ・スタリオンのこと?)は無視するわ


(Uh-oh, uh-oh)

 

 

Gotta be careful when I dip, it's flips all in the whips

殺すときは集中しないと


It's 40s with 30 clips, FN's with the switch

40口径のFN製拳銃で、30発の弾倉が付いている


Guacamole with the taco, waitin' on El Chapo

タコスにワカモレ、エル・チャポを待つ

(※史上最大の麻薬王と呼ばれるホアキン・グスマンのこと)


Came in the Rolls and left low in a Tahoe

ロールスロイスで登場してジボレータホ(高級車)で出発

 

Bad gyal don't die, die, die

イイ女は死なないの


Hundred rounds on that, grrah-ta-ta

銃を撃てば、百発百中


Real one lick a shot-ta-ta

まるで凄腕の狙撃手よ


She my lil' vibe, my lil' ah, ah, ah

彼女は私の小さなバイブ


Bad gyal don't run from nobody, like, ah

イケてる女は誰からも逃げたりしない


Rude boy want me touchin' on his body, like, yeah

男達は私に触れたがってる


Boy affi dead if he ever diss me

私をディスったら命はないよ


And he know what to do if he ever miss me

そして、私に会いたがってることも知ってるわ

 

 

Miss me with that na-na-na-na-na-na-na

私が恋しいんでしょ


I stay with my na-na-na-na-na-na-na

あの人と一緒にいたいの


His ex hit him, he like "Nah-nah-nah-nah-nah-nah-nah"

彼は元カノに殴られてさ


He want the bad gyal sleeze like that

彼は悪い女を求めてるの


Well, I'm a tease like that

私はイジワルよ


Ill na-na-na-na-na-na-na


He told me bring him that na-na-na-na-na-na-na

彼は私にこう言ったの


We don't be Karen like Donna-na-na-na-na-na

私たちはドナみたいに優しくないから


I like it when he grab my cheeks like that

私は彼に頬をつかまれるのが好きなの


Why I'm a freak like that?

私はどうして こんなに変人なんだろう

 

 

Bad gyal don't die, die, die

イイ女は死なないの


Hundred rounds on that, grrah-ta-ta

銃を撃てば、百発百中


Real one lick a shot-ta-ta

まるで凄腕の狙撃手よ


She my lil' vibe, my lil' ah, ah, ah

彼女は私の小さなバイブ


Bad gyal don't run from nobody, like, ah

イケてる女は誰からも逃げたりしない


Rude boy want me touchin' on his body, like, yeah

男達は私に触れたがってる


Boy affi dead if he ever diss me

私をディスったら死んだと思いなさい


And he know what to do if he ever miss me

そして、私に会いたいんでしょう?

 

 

When the Queen leave, bitches wanna come out like a cockroach

女王が去ったら、クソ女たちがゴキブリみたいに出てくる


Until I'm cookin' in the kitchen like a pot roast

牛肉をキッチンで調理するときまで


That new Spectre, we don't fill pot holes

スペクターみたいに道路の穴を埋められない

(※映画「スペクター」撮影中に、主演俳優が道路の穴が原因で負傷した)


Dorito bitches, mad that they not chose

ビッチたちは自分が選ばれないから怒ってる

 

Shout out my vatos

私の仲間に捧げるの


Shout out to hoes that's watching me like Movados (click, click, click)

モバード(時計ブランド)のように私を見てくるクソ女にも捧げるわ


All them, all them botched face photos, why would you post those?

失敗した整形の写真を、どうして投稿するの?


Make a gyal duppy since I heard you like my ghost, hoes

失礼な女は魂を抜いてやる

 

 

Big truck, but I'm alone like Post though

お金はあるけど、ポスト・マローンみたいに一人ぼっち


Call Malone and tell him I'm going postal (brr)

カール・マローンに電話して、私がキレる寸前だって


These bitches rapping like my blooper roll

ビッチたちは、私のデビュー当時みたいなラップをする


Desert Eagle, if your nigga acting super bold

図々しい態度を取ったら、銃で分からせてやる


(Got 'em, got 'em, got 'em) got 'em like, "Uh-oh"

みんな驚きを隠せない


Gun fingers like niggas doing the bogle, you fucking bozo

ボーグル(ジャマイカで生まれたジェスチャー)で相手を見下す


That .40 cal'll make 'em dance like a go-go

40経口の銃でお前らをビビらせる

 

 

Super facts, that's word to Super Cat

私をパクる奴らに送る言葉


We ah rude gyal youth and we nuh tek back we chat

私達は荒っぽい女よ、一度言ったことは引っ込めない


'Cause bitches couldn't walk in my Crocs

だってビッチたちはこの靴を履いて歩けない

 

That's word to Dundee

それはダンディーへの言葉


Just a bunch of airheads like Kelly Bundy

ケリーバンディみたいに頭が空っぽね


Man, these bitches so slow, man, they slower than sloths

クソ女たちは遅すぎる、ナマケモノみたいよ


600 horse, how you gon' catch the boss?

600馬力、どうやってボスを捕まえたの?


Caught 'em with they hand out, tryna catch the sauce

彼らはキャッチしたくて、手を出してる


Thierry Mugler flow, tryna cut the cloth

ティエリー・ミュグレー(デザイナー)みたいに洗練されたフロー

 

 

See, the difference is I run businesses

あんたと私の違い、ビジネスを運用してるかどうか


If I ain't employ you, then what yo' business is?

私が雇ってあげなきゃ、就職先を見つけられないでしょう?


I'll have staff roll up like, "What the business is?"

スタッフを呼びだして、「あなたの仕事は?」って聞くの


"Oh, you don know that my niggas kill witnesses?"

そして、言わせるの「目撃者を皆殺しにすることです」

 

Bad gyal don't die, die, die

イイ女は死なないの


Hundred rounds on that, grrah-ta-ta

銃を撃てば、百発百中


Real one lick a shot-ta-ta

まるで凄腕の狙撃手よ


She my lil' vibe, my lil' ah, ah, ah

彼女は私の小さなバイブ


Bad gyal don't run from nobody, like, ah

イケてる女は誰からも逃げたりしない


Rude boy want me touchin' on his body, like, yeah

男達は私に触れたがってる


Boy affi dead if he ever diss me

私をディスったら死んだと思いなさい


And he know what to do if he ever miss me

そして、私に会いたいんでしょう?

 

 

If you want me to stay, I'll never leave

ここにいてほしいなら、私はどこにも行かないわ


If you want me to stay, we'll always be

ここにいてほしいなら、私たちはいつでも一緒よ


If you want me to stay, love endlessly

ここにいてほしいなら、永遠に愛し続ける


If you want me to stay

ここにいてほしいなら