I just want to kick this shit off by saying, "Fuck y'all!"

まずこの曲を始める前に「全員ふざけんな」って言いたい


I ain't gotta clear my name on a motherfuckin' thang

お前らに興味ないし、名誉を守るために説明する必要なんてないの


Every time I get mentioned

あたしの名前が言及されるたびに


One of y'all bitch ass niggas get 24 hours of attention

お前らの中の誰かが注目を浴びるけど、もううんざり


I'm finna get this shit off my chest and lay it to rest

この曲で全てを吐き出して、全部の問題を終わらせる


Let's go

始めよう

 


I feel like Mariah Carey

マライアキャリーのような気分よ


Got these niggas so obsessed

みんな私に夢中なのね


My pussy so famous 

私のアソコは超有名

 

Might get managed by Kris Jenner next

クリス・ジェンナーに管理されるかもね

(※キムカーダシアンの母親兼マネージャー)


He can't move on, can't let it go

彼は先に進めない


He hooked, nose full of that Tina Snow

だって私のラップは麻薬みたいだから


And since niggas need Megan help to make money

私がいなきゃ金を稼げない男たち


Bitch, come be my hoe

私の下僕になりなさい

 

 

All of you bitches is weak on the Bible

誰にも見つからないところから私を批判する


Talking shit from where no one can find you

弱くて情けない女たち


I could never be judged by a bitch

私が評価されるわけないわ


That was dancing, making R. Kelly go viral

R.ケリーの動画で有名になったようなやつに

(※リアーナへのディスか。リアーナはパーティー会場でR.ケリーと写真を撮っていた。R.ケリーは児童性的虐待、性的人身売買、児童ポルノの制作などで告発されている)

 

Aye, I'm sexy as fuck, and I'm freaky

そう、私はセクシーで変わり者


Get who ever I want, eenie-meenie

ヤる相手も選び放題


Why the fuck would I stay with a nigga that's weak 

しょうもない奴と一緒にいても意味ないでしょ

 

In the sheets and don't know how to please me?

私を喜ばせることもできないの?

 

 

Bodies on bodies, on bodies on bodies

ベッドの上の話になれば、中心はいつだって私


Say he fucked Megan, and now he the topic

彼が私とヤッたから注目を集めてる


These niggas thinking they lowered the value

これで私の評判が落ちたとでも思ってるの?


All this free promo, I'm turning a profit

むしろ無料で宣伝してくれたって感じ


Hate when a nigga be kissing and telling

キスしたことを言いふらす奴は嫌いよ


Say he a playa, but he in his feelings (what?)

自称プレイボーイたちが自惚れてるわ


Bet I won't give up the pussy again

賭けてもいい、あんたは二度と私とヤれない


Shit, should've gave it to his friend

くそ、彼の友達にあげればよかった

 

 

Aye, these hoes don't be mad at Megan

女たちは私に怒ってるわけじゃないの


These hoes mad at Megan's Law

メーガン法に怒ってるのよ

(※メーガン法とは、性犯罪者の情報公開を義務付ける法律。ニッキー・ミナージュに対するディスか。ニッキーの夫であるケネス・ペティは性犯罪者として登録されている。)


I don't really know what the problem is

本当の問題が何かは分からないけど


But I guarantee, y'all don't want me to start

私がいれば何かを変えられる


Bitch, you a pussy, never finna check me 

自分が最強だと思ってる女たちも、私には勝てないわ

 

Every chance you get bet yo weak ass won't address me 

どんなチャンスを得ようとも、私には歯向かえない

 

 

Bitches swear the G 

自分のことギャングだって言うけど

 

But the G must stand for Goofy

「愚か者(Goofy)」のGでしょ


When the fuck did all the gangster niggas turn to groupies?

いつから本物のギャングがあんたの仲間になったのよ


Everybody wanna kick it when you ain't a threat

みんな、あんたのことが怖くないから仲良くしたがってるのよ


These niggas don't like me, 'cause they know I'm on they neck

私は嫌われてる、私がこの業界を支配してるから

 

 

Y'all goofy ass hoes look so dumb

あんたたち、見てて本当にイタイ


Every time y'all celebrate fake news, ha!

フェイクニュースで喜んでるんだもん


Using my name for likes and views

私の名前を使って、いいねと閲覧数稼いでるけど


I don't give a fuck what y'all make trend

何がトレンドになろうが気にしない

 

Bitch, I still win

結局 私が勝つの

 

 

Nigga ain't you hear?

聞こえなかった?


I ain't scared of dick

私は男達を恐れてない


Any man go against me, I handle shit

私に逆らう男は、自分で処理するの


I'm the Teflon Don in the courtroom

私が法廷を支配してる


They be throwing that dirt, don't shit stick

変な噂を流されたって、私には影響しない


All these lil rap niggas so fraud

弱いラッパーたちはズルしてる


Xanax be they hardest bars

薬物使ってフローを生み出してる


These niggas hate on BBL's

男たちは女の整形を嫌うくせに

 

And be walking around with the same scars 

同じくらいのコンプレックスを抱えてる

 

 

Real curvy, no etching 

本物のボディライン、整形してない

 

Niggas fight to get in my section

みんな私に気に入られたくて争ってる


Don't speak on my body count

1回ヤッただけの男は


If the dick ain't worth coming back for seconds

私の経験人数に含まれてないわ

 

Cosplay gangsters, fake ass accents

偽物のギャングスター、偽物のアクセント


Posted in another nigga hood like a bad bitch

男達に取り入って、良い女のフリするのやめなさいよ

 

 

I'ma big dog bitch, can't "lil sis"me

私は超大物よ、見くびらないで


Hoes get views when they tryna diss me

もし私をディスったら、命はないよ


Make one move got 'em in a tizzy

私が動けば、みんな狂喜乱舞


Killing shit that's why they tryna rip me

私が成功してるから、みんな私を攻撃するのね


Still going hard with the odds against me

逆境の中でも私は強く立ち上がる


These niggas don't have fans, they bots

あいつにファンはいない、全部botよ


These bitches don't have ass, they shots

あの女のお尻は整形手術で作られてる


And they still tuned in if they fans or not

そしてファンじゃなくても、私に注目してる

 

 

Allegations from the opposition

アンチからの誹謗中傷


Bitch niggas, just eating it up

嬉々としてそれに食いつく奴ら


These blogs get paid to lie

ブログは嘘を書いて金を稼ぐ


Y'all talk shit and be broke as fuck

そんなことしてるから心が貧しいままなのよ


Bottom line is, I'm still rich

結局、私はお金持ち


Do Megan bad and I'm still good

悪口言われても全然平気


Bringing up who might've fucked

誰が誰とヤッたかなんて、もうどうでもいい


And the bottom line is they still would

結局みんな私とヤりたいんでしょ

 

 

I just wanna fuck my nigga in peace

私は普通にセックスしたいだけ


But all my old niggas still love me

でも元カレが私を求め続けるの


Niggas ain't hit this pussy in years

何年も前に別れた男達は


Damn, I knew my shit was heat

私の魅力を知り尽くしてる


None of you niggas is wife material

どの男も結婚相手にはふさわしくなかった


None of you niggas was worth all the drama

どの男もトラブルに対処できなかった


None of you niggas was hitting it raw 

どの男も生でヤる資格はなかった


And mad I'm not one of yo baby mamas

中出しさせてあげなかったから怒ってるの?

 

 

Always got my ass out, always let my titties show 

いつもお尻を出して、胸を強調してる

 

When I'm in the gym

ジムにいるときに


I think about bitches that I'm shitting on

他の女よりも成功してるって感じるの


I'm way too fucking cocky to

私って自己中すぎるから

 

Take him back if he been cheating

浮気されたら絶対に許せない


I can't let none of you raggedy 

でも、あんたは私と同じ考え方じゃダメよ

 

Bitches think that y'all my equal

あんたには資格すらないんだから

 

Ever since I claimed the summer 

私が夏を支配して以来、

 

All you bitches want a season

みんなが私になりたがってる


Ask a hoe why she don't like me 

あいつらに、なんで私のこと嫌いなのか聞いてごらん

 

Bet she can't give you a reason

理由を言えなくて困るはずよ


You know motherfucking well 

いい加減理解できたでしょ?

 

These bitches wanna sound like Tina

みんな私を目標にして生きてるの


Don't you ever grab a mic, and think 

マイクを握って私と張り合おうなんて

 

That me and you competing

そんなことしない方が身の為よ

 

 

Bad bitch and the walls ain't bending

私は強いから、壁は絶対に崩れない


Post photo, name start trending

写真を投稿したら私の名前がトレンドになる


Why every time one of y'all z-list hoes do an interview

無名の女がインタビュー受けるたびに

 

I get mentioned?

私の名前を出して注目を浴びたがるの?


Ion give a fuck who think what

誰が何してようが関係ないけど


You niggas is typing for nothing

どうして無駄なことばっかりするの?


On the internet typing that shit to me

ネット上で私の悪口書いてる暇があるなら


Write him a letter or something

男に手紙でも書いてやれば?

 

 

Say bitch ass nigga

クソ野郎ども


Don't type me nothing else

もう何も書き込むな

 

Don't write me nothing else (fuck this)

もう何も書くな


Download J-Pay, since y'all niggas got so much to say

言いたいことあるなら、J-Payダウンロードしろよ

(※J-Payは、受刑者との会話を可能にするテクノロジーを提供する企業。)

  
Or schedule a conjugal visit or something (hahaha)

面会のスケジュールでも押さえてあげようか?


Dick riding ass niggas (pow-pow-pow)

媚びることしかできない能無し


Ah!