[Hervey]

When I’m with my ladies

仲間たちと一緒だと


Oh the party don’t stop

パーティーは終わらない


And we don’t need no fire

火をつける必要はないわ


Cause we already hot

だってもう熱いから

 

[Jurin]

Fresh so clean

フレッシュで綺麗


Steal the scene

シーンを席巻する


Drip pourin’

魅力が溢れてる


Cuz I’m a ten

だって私は満点だから

 

[Hinata]

I know yup

私は知ってるよ


You know what

君も分かってると思うけど


Too high up

高すぎるの


To give a what

与えるには

 

 

[Chisa]

VVS’s got nothing on me

VVSだって私には敵わない


Want it, got it, flaunt it

求めて 手に入れて 身にまとって


I am Queen

私は女王だから

 

[Juria]

Pleased with blessings look at my body

私の祝福された身体を見てよ


Wake up look up in the mirror

目を覚まして 鏡を見て

 

[Hinata]

TGIF

 

 

[Jurin]

sheesh, Thank God I’m Fly

sheesh, 神様ありがとう 私は飛べるわ

 

[Maya]

Thank God I’m Fly

ありがとう 私を魅力的にしてくれて

 

[Cocona]

Thank God I’m Fly

神様ありがとう 私は魅力的

 

[Hervey]

You call it cocky

あなたは生意気だって言うけど


I call it true

だって真実なんだもん

 

 

[Maya]

I’m so Tahiti, hot and breezy

私はタヒチのようにホットで勢いにのってる


Off the heezy on the ig, yt, tt

インスタ YouTube TikTokでも大注目


Fresh to death my flyness blessed

私のファッションは最高にイケてるから


like heaven sent me

まるで天からの贈り物みたい


God’s my witness the drip’s a technique

神様が証人 この洗練されたスタイルは技術

 

[Cocona]

Ooh la la my ladies get ya moolah

Ooh la la 私たちはみんな大金を稼いでるし


Ooh la la my ladies never cool off

Ooh la la 私たちは絶対に落ちぶれたりしない


All across the globe and out the solar

世界中を飛び回って 太陽系を超えて


Nobody comin’ close when we show up

誰も私たちに近づけないわ

 

 

[Chisa]

VVS’s got nothing on me

VVSだって私には敵わない


Want it, got it, flaunt it

求めて 手に入れて 身にまとって


I am Queen

私は女王だから

 

[Juria]

I’m lucky, I’m fresh

私は幸運でフレッシュ


Look at me, I’m blessed

見て 祝福されてるの


Wake up look up in the mirror

目を覚まして 鏡を見て

 

[Hinata]

TGIF

 

 

[Jurin]

Oh, Thank God I’m Fly

Oh, 神様ありがとう 私は飛べるわ

 

[Maya]

Thank God I’m Fly

ありがとう 私を魅力的にしてくれて

 

[Cocona]

Thank God I’m Fly

神様ありがとう 私は魅力的

 

[Hinata]

You call it cocky

あなたは生意気だって言うけど


I call it true

だって真実なんだもん

 

 

[Maya]

When I’m with my ladies

仲間たちと一緒だと


Oh the party don’t stop

パーティーは終わらない


And we don’t need no fire

火をつける必要はないわ


Cause we already hot

だってもう熱いから

 

[Hervey]

Yea I’m with my ladies

そう みんなと一緒にいると

 

And the party don’t stop

パーティは終わらない

 

So we gon’ bring that fire

だから私たちは火をつけるの


Drop it like it’s hot hot hot

カッコよく最高にホットに

 

 

[Juria]

Higher than the clouds

雲よりも高く


I am all the way up

私は上がっていくの


I can’t hear the haters I’m too loud na na now

アンチの声なんて聞こえない 大声で歌うから

 

[Chisa]

Sweeter than a chocolate peanut butter cup

チョコレートピーナッツバターカップよりも甘く


Peanut butter cup

どんなお菓子よりも甘く


Gonna eat it up

全部食べちゃえ

 

 

[Jurin]

Dayum, Thank God I’m Fly

Dayum, 神様ありがとう 私は飛べるわ

 

[Maya]

Thank God I’m Fly

ありがとう 私を魅力的にしてくれて

 

[Cocona]

Thank God I’m Fly

神様ありがとう 私は魅力的

 

[Juria]

You call it cocky

あなたは生意気だって言うけど


I call it true

だって真実なんだもん