Caught the teacher giving his eyes to a student

先生がある生徒に目線を送ってるのを見たの

 

Pouty, pretty cute, and she bit her lip back to him

可愛くて魅力的な彼女は 唇を噛んで彼に応えてた

 

Chewing on her nails and her pens while she's dreaming of him

爪とペン先を噛みながら彼女は先生のことを想う

 

And he's fucking in sin

彼は罪を犯してる

 

 

She said, "It's for all the right reasons, baby

彼女は言うの「これには全て理由があるのよ」

 

Don't care 'bout grades

「成績なんてどうでもいい」

 

Just call me your lady

「あなたの女にしてよ」

 

If I pass this quiz will you give me your babies?

「もしテストに合格したら赤ちゃんが欲しいの」

 

Don't call me crazy

「狂ってるだなんて言わないで」

 

You love me, but you won't come save me

「あなたは私を愛してるけど、私を助けには来ない」

 

You got a wife and kids, you see them daily

「あなたは奥さんと子どもと一緒に住んでるのよね」

 

Don't know why you even need me"

「どうして私が必要なのか分からないわ」

 

 

Teacher's pet

先生のお気に入り

 

If I'm so special, why am I secret?

私が特別なら、どうして秘密にするの?

 

Yeah, why the fuck is that?

ねぇ、本当にどうして?

 

Do you regret the things we shared that I'll never forget?

後悔してる?一生忘れられない秘密を共有しちゃったこと

 

Well, do you? Tell me that

ねぇ、どうなの?教えて

 

I know I'm young, but my mind is well beyond my years

私は若いけど、心はそれ以上に大人なの

 

I knew this wouldn't last, but fuck you, don't you leave me here

こんな関係長く続かないってわかってるけど、裏切ったら許さない

 

Teacher's pet

先生のお気に入り

 

If I'm so special, why am I secret?

私が特別なら、どうして秘密にするの?

 

 

She's feeling like a spider in a cage

彼女は籠に入れられた蜘蛛のような気分

 

You liar, you were her desire

先生は嘘つき あなたは彼女の全てなのに

 

Now she wants to light you on fire

もう彼女の心はあなたへの復讐心で燃えてる

 

But fuck it, she'll still give you a call

でも大丈夫 彼女はまた先生に連絡するわ

 

And a lighter when you wanna get high

彼女は 先生が気持ちよくなりたいときの火付け役


And mess around 'til you get numb

そして果てるまで弄んでくれる

 

 

She said, "It's for all the right reasons, baby

彼女は言うの「これには全て理由があるのよ」

 

Don't care 'bout grades

「成績なんてどうでもいい」

 

Just call me your lady

「あなたの女にしてよ」

 

If I pass this quiz will you give me your babies?

「もしテストに合格したら赤ちゃんが欲しいの」

 

Don't call me crazy

「狂ってるだなんて言わないで」

 

You love me, but you won't come save me

「あなたは私を愛してるけど、私を助けには来ない」

 

You got a wife and kids, you see them daily

「あなたは奥さんと子どもと一緒に住んでるのよね」

 

Don't know why you even need me"

「どうして私が必要なのか分からないわ」

 

 

Teacher's pet

先生のお気に入り

 

If I'm so special, why am I secret?

私が特別なら、どうして秘密にするの?

 

Yeah, why the fuck is that?

ねぇ、本当にどうして?

 

Do you regret the things we shared that I'll never forget?

後悔してる?一生忘れられない秘密を共有しちゃったこと

 

Well, do you? Tell me that

ねぇ、どうなの?教えて

 

I know I'm young, but my mind is well beyond my years

私は若いけど、心はそれ以上に大人なの

 

I knew this wouldn't last, but fuck you, don't you leave me here

こんな関係長く続かないってわかってるけど、裏切ったら許さない

 

Teacher's pet

先生のお気に入り

 

If I'm so special, why am I secret?

私が特別なら、どうして秘密にするの?

 

 

Gimme back my money

学費を返してほしいわ


Didn't learn in tempting honey from you

あなたからは何も学べなかった


Except how to lie and cheat while inside the sheets

噓のつき方や騙し方 そしてベッドの中でのこと以外は


Stop calling me your bunny

私をバニーだなんて呼ばないで


I won't hop and you don't own me

もう飛び跳ねたりしないし、私はあなたのものじゃない


Do you? I bet you think you do

知らなかった?まぁそうだろうね


Well, you don't

あなたは間違ってる

 

 

Teacher's pet

先生のお気に入り

 

If I'm so special, why am I secret?

私が特別なら、どうして秘密にするの?

 

Yeah, why the fuck is that?

ねぇ、本当にどうして?

 

Do you regret the things we shared that I'll never forget?

後悔してる?一生忘れられない秘密を共有しちゃったこと

 

Well, do you? Tell me that

ねぇ、どうなの?教えて

 

I know I'm young, but my mind is well beyond my years

私は若いけど、心はそれ以上に大人なの

 

I knew this wouldn't last, but fuck you, don't you leave me here

こんな関係長く続かないってわかってるけど、裏切ったら許さない

 

Teacher's pet

先生のお気に入り

 

If I'm so special, why am I secret?

私が特別なら、どうして秘密にするの?