I'm never that far

僕はずっと味方だよ


No matter where you are

君がどこへ行こうと


Believe it we can make it come true

僕たちなら何でもできるって信じて

 

We'll do it our way

僕たちのやり方で行くんだ


No matter what they say

誰に何と言われようとも


'Cause no one's gonna do it for you

だって誰も君のためにしてくれないから

 

But I-I-I-I, I'll never say never

僕は不可能だなんて言わないよ

 

As long as we keep it together

僕たちが一緒にいる限り

 

 

If you're living a dream

もし君が夢を叶えたくて


And you know what it means

それが何を意味するか知ってるなら


Then you can't let 'em change your mind

誰も君を止めることはできないよ

 

It's the life that we choose

僕たちが選んだ人生だ


And we still break the rules

たまにルールを破っちゃうこともあるけど


But it's all gonna be just fine

でも大丈夫 きっと上手くいくから

 

 

And while all we need

僕たちに必要なのは


Is just to make believe

信じることだけだ


Yeah everything begins when you do

君がやらなきゃ何も始まらないよ

 

Just got to let go

何とかなるよ


Cause your original

だって君は唯一無二だから


And no one else can do it like you, ooh, ooh, yeah

そしてこれは君にしかできないことなんだよ

 

But I-I-I-I, I'll never say never

僕は不可能だなんて言わない

 

As long as we keep it together

僕たちが一緒にいる限りは

 

 

 

If you're living a dream

もし君が夢を叶えたくて


And you know what it means

それが何を意味するか知ってるなら


Then you can't let 'em change your mind

誰も君を止めることはできないよ

 

It's the life that we choose

僕たちが選んだ人生だ


And we still break the rules

たまにルールを破っちゃうこともあるけど


But it's all gonna be just fine

でも大丈夫 きっと上手くいくから

 

Just fine

上手くいくよ

 

 

And if you are misunderstood

もし君が誤解されてしまったら

 

Just think of your life

自分の人生を見つめ直してみて


Don't feel bad it's the times we've had were free

落ち込まないで 今までは自由な時間だっただけ

 

If you're living a dream

もし君が夢を叶えたくて


And you know what it means

それが何を意味するか知ってるなら


Then you can't let 'em change your mind

誰も君を止めることはできないよ

 

It's the life that we choose

僕たちが選んだ人生だ


And we still break the rules

たまにルールを破っちゃうこともあるけど


But it's all gonna be just fine

でも大丈夫 きっと上手くいくから

 

Just fine

上手くいくよ

 

 

If you're living a dream

もし君が夢を叶えたくて


And you know what it means

それが何を意味するか知ってるなら


Then you can't let 'em change your mind

誰も君を止めることはできないよ

 

It's the life that we choose

僕たちが選んだ人生だ


And we still break the rules

たまにルールを破っちゃうこともあるけど


But it's all gonna be just fine

でも大丈夫 きっと上手くいくから

 

Yeah we're all gonna be just fine

心配しないで 大丈夫だよ


You and me, we're going to be just fine

君と僕なら 絶対に上手くいくから