Always aimin' paper airplanes at me when you're around

あなたはいつも紙飛行機を私に向けて飛ばしてくる


You build me up like building blocks just so you can bring me down

あなたは私を積み木のように積み上げた、すぐ壊せるように


You can crush my candy cane, but you'll never catch me cry

あなたにキャンディのステッキを壊されても、泣いている姿は見せないわ


If you dangle that diploma and I dead, you don't be surprised

卒業証書をぶら下げて私が死んだとしても、驚かないでね

 

 

I know my ABC's, yet you keep teaching me

ABCは分かってるのに、あなたはずっと教えてくる


I say f- your degree, alphabet boy

あなたの学位なんてクソみたいよ、アルファベットボーイ

 

You think you're smarter than me with all your bad poetry

あなたは下手な詩を書いて、私よりも賢いと思い込んでるみたいね

 

F- all your ABC's, alphabet boy 

あなたのABCなんてクソみたい、アルファベットボーイ

 

 

I'm not a little kid now

私はもう子どもじゃないの

 

Watch me get big now 

大きくなった私を見てよ


Spell my name on the fridge now 

冷蔵庫に私の名前を綴れるわ


With all your alphabet toys 

あなたのアルファベットのおもちゃでね

 

You won the spelling bee now 

スペリング・ビーには勝ったかもしれないけど

※いろいろな単語のスペルを正確に記述できるかテストする子ども向けの大会


But are you smarter than me now? 

あなたは私よりも賢いの?


You're the prince of the playground 

あなたは遊び場の王様ね


Little alphabet boy 

小さなアルファベットボーイさん

 

 

Apples aren't always appropriate apologies

林檎はいつも謝罪にふさわしいとは限らない


Butterscotch and bubblegum drops are bittersweet to me

バタースコッチもバブルガムも私にとってはほろ苦い


You call me a child while you keep counting all your coins

あなたは私を子ども扱いしながら、お金を数え続ける


But you're not my daddy, and I'm not your dolly

あなたは私のパパじゃないし、私はあなたの人形じゃない


And your dictionary's destroyed

あなたの辞書はボロボロね

 

 

I know my ABC's, yet you keep teaching me

ABCは分かってるのに、あなたはずっと教えてくる


I say f- your degree, alphabet boy

あなたの学位なんてクソみたいよ、アルファベットボーイ

 

You think you're smarter than me with all your bad poetry

あなたは下手な詩を書いて、私よりも賢いと思い込んでるみたいね

 

F- all your ABC's, alphabet boy 

あなたのABCなんてクソみたい、アルファベットボーイ

 

 

I'm not a little kid now

私はもう子どもじゃないの

 

Watch me get big now 

大きくなった私を見てよ


Spell my name on the fridge now 

冷蔵庫に私の名前を綴れるわ


With all your alphabet toys 

あなたのアルファベットのおもちゃでね

 

You won the spelling bee now 

スペリング・ビーには勝ったかもしれないけど


But are you smarter than me now? 

あなたは私よりも賢いの?


You're the prince of the playground 

あなたは遊び場の王様ね


Little alphabet boy 

小さなアルファベットボーイさん

 

 

 

I'm not a little kid now

私はもう子どもじゃないの

 

Watch me get big now 

大きくなった私を見てよ


Spell my name on the fridge now 

冷蔵庫に私の名前を綴れるわ


With all your alphabet toys 

あなたのアルファベットのおもちゃでね

 

You won the spelling bee now 

スペリング・ビーには勝ったかもしれないけど


But are you smarter than me now? 

あなたは私よりも賢いの?


You're the prince of the playground 

あなたは遊び場の王様ね


Little alphabet boy 

小さなアルファベットボーイさん

 

Ah-ah-ah, buh-buh-buh-buh
Ah-ah-ah, buh-buh-buh-buh-buh
Ah-ah-ah, buh-buh-buh-buh
Buh-buh-buh-buh, buh-buh-buh
Buh-buh-buh-buh

 

alphabet boy