It's like you got superpowers

あなたには特別な力があるみたい


Turn my minutes into hours

数分を数時間のように感じさせる

 

You got more than 20-20, babe

最高の解析度で


Made of glass the way you see through me

ガラスみたいに私を見透かすの

You know me better than I do

私よりも私のことを知ってるあなた


Can't seem to keep nothing from you

あなたには隠し事ができないわ


How you touch my soul from the outside?

外側から私の魂に触れる方法も分かっている
 

Permeate my ego and my pride

私のエゴとプライドにまで浸透して

 


I wanna love me 

自分を愛したいの


The way that you love me 

あなたが愛してくれるみたいに


Ooh, for all of my pretty

私の綺麗なところも


And all of my ugly too

醜い部分も含めて


I'd love to see me from your point of view

あなたの視点から私を見てみたいの


I wanna trust me

自分を信じたい


The way that you trust me 

あなたが信じてくれるみたいに


Ooh, 'cause nobody ever loved me like you do

だって、あなたみたいに愛してくれる人は他にいないから


I'd love to see me from your point of view

あなたの視点から私を見てみたいの

 

 

I'm gеtting used to receiving

受け取ることに慣れて


Still gеtting good at not leaving

離れないことが得意になって


I'ma love you even though I'm scared 

どんなに怖くても、あなたを愛するわ


Learnin' to be grateful for myself 

自分自身に感謝できるようになったの

You love my lips 'cause they say the

あなたは私の唇が好き、なぜなら


Things we've always been afraid of

私たちが恐れていることを口にするから


I can feel it startin' to subside

落ち着いていくのが分かるわ


Learnin' to believe in what is mine
私のものを信じられるようになった

 

 

I wanna love me 

自分を愛したいの


The way that you love me 

あなたが愛してくれるみたいに


Ooh, for all of my pretty

私の綺麗なところも


And all of my ugly too

醜い部分も含めて


I'd love to see me from your point of view

あなたの視点から私を見てみたいの


I wanna trust me

自分を信じたい


The way that you trust me 

あなたが信じてくれるみたいに


Ooh, 'cause nobody ever loved me like you do

だって、あなたみたいに愛してくれる人は他にいないから


I'd love to see me from your point of view

あなたの視点から私を見てみたいの

 

 

I couldn't believe it or see it for myself

信じれなかったし、自分の目で確かめられなかった


Boy, I be impatient

我慢強くありたいのに

 

But now I'm out here fallin', fallin'

私は堕ちていく


Frozen, slowly fallin', got me right

ゆっくりと、私を正しくする


I won't keep you waitin'

もうあなたを待たせたりしない


All my baggage fadin' safely 

心の重圧が消えていく


And if my eyes deceive me

私の瞳が私自身を騙したとしても


Won't let them stray too far away, I
遠くに行かないようにするから

 

 

I wanna love me 

自分を愛したいの


The way that you love me 

あなたが愛してくれるみたいに


Ooh, for all of my pretty

私の綺麗なところも


And all of my ugly too

醜い部分も含めて


I'd love to see me from your point of view

あなたの視点から私を見てみたいの


I wanna trust me

自分を信じたい


The way that you trust me 

あなたが信じてくれるみたいに


Ooh, 'cause nobody ever loved me like you do

だって、あなたみたいに愛してくれる人は他にいないから


I'd love to see me from your point of view

あなたの視点から私を見てみたいの