[Cocona]

A band of hittas, we a different kinda party

私たちはどんな奴とも違うギャング


The type of crew don’t gotta answer to nobody

誰かに存在を証明してもらう必要はない

 

[Harvey]

You mess around with us I promise you’ll be sorry

私の手を煩わせたら、後悔することになるよ


Trust me Trust me That’d be a big mistake

私を信じて、それが最大の失敗だって思い知らせてあげる

 

[Chisa]

We go hard everyday

いつだって本気なの


Me and my girls ain’t here to play

私たち、遊びでやってないから


If you ain’t tough can’t join the club

タフじゃないなら、私たちの仲間には入れない

 

[Hinata]

Yeah we only got room for the baddest

最高に悪いヤツだけが入れる部屋


Made of winners my team go ham with it

引きずり降ろされないように必死にやってるの

 

[Juria]

Don’t you let these pretty faces fool you

可愛い顔に騙されないでね


Savage underneath

裏側に潜んでいるのは狂気


There’s no limit nothing that we can’t do

限界なんてないし、邪魔するものもない

 

[Chisa]

Whatever the problem, we know how to solve’em

どんな壁でも、私たちなら壊せるから

 

 

[Jurin]

Work flow, Hustle game

華麗に捌く この泥試合


Never pick fights with a girl gang

私たちを挑発したら 勝ち目はない


All of my ladies are fire

私の仲間はみんなイケてる

 

Rolling with queens, issa female empire

女王たちと一緒に、ここは女王の帝国

 

[Maya]

Work flow, Hustle game

華麗に捌く この泥試合


Never pick fights with a girl gang

私たちを挑発したら 勝ち目はない


All of my ladies are fire

私の仲間はみんなイケてる

 

Rolling with queens, issa female empire

女王たちと一緒に、ここは女王の帝国

 

 

[Harvey]

Bow down

降参しな


Get back

下がれ


Head down

頭が高い


Get stacks

金を稼ぐ

 

[Jurin]

Bet you can’t match these stats

君はここまで来れないでしょ


Try to catch up we stay one step ahead

追いつこうとしても、私たちは常に先にいる

 

[Maya]
Bet you can’t rack up these checks

こんな大金、見たことないでしょ?


Give it a shot but you’ll end up finessed

やってみれば?どうせ無理だろうけど

 

[Jurin]

Boom Ha, Confident chicks with whole new swagger

Boom Ha 自信満々な、新しいギャングの登場

 

[Maya]
Boom Ha, Level so high gonna need that ladder

Boom Ha レベル高すぎて、ハシゴがいるんじゃない?

 

 

[Harvey]

We got something extra hot

熱すぎて火傷しそう


Yummy yummy out the pot

だけど、美味しすぎて手が止まらないでしょ


Rolling deep when we in town

この街を席巻する私たちを


You ain’t know you’re learning now

ほら、しっかりと目に焼き付けて

 

[Cocona]

They say you so fly oh my god

みんな驚くの、私たちの勢いに


Crew so tight they know we on lock

この絆は揺るがない、分かるでしょ?


Drip so cold we’re stylin’ like ice

凍るほどの煌めき、着こなしは最新


Crew so bold we stupid on sight

バカみたいに突き進むよ

 

 

[Chisa]

Don’t you let these pretty faces fool you

綺麗な顔に騙されないでね


Savage underneath

裏側に潜んでいるのは狂気


There’s no limit nothing that we can’t do

限界なんてないし、邪魔するものもない

 

[Juria]

Whatever the problem, we know how to solve’em

どんな壁でも、私たちなら壊せるから

 

 

[Hinata]

Work flow, Hustle game

華麗に捌く この泥試合


Never pick fights with a girl gang

私たちを挑発したら 勝ち目はない


All of my ladies are fire

私の仲間はみんなイケてる

 

Rolling with queens, issa female empire

女王たちと一緒に、ここは女王の帝国

 

[Maya]

Work flow, Hustle game

華麗に捌く この泥試合


Never pick fights with a girl gang

私たちを挑発したら 勝ち目はない


All of my ladies are fire

私の仲間はみんなイケてる

 

Rolling with queens, issa female empire

女王たちと一緒に、ここは女王の帝国

 

 

[Chisa]

Heavy hitters, gang of winners

かっ飛ばす、私たちは勝者の集まり

Put’em up, who the realest

手を挙げろ、誰が本物か

 

[Juria]

Ooh the way we shine it’s always burnin’

この燃えつくすような輝きを


Ooh they gonna see us when we coming

私たちの姿を見逃すな

 

 

 

[Harvey]

Work flow, Hustle game

華麗に捌く この泥試合


Never pick fights with a girl gang

私たちを挑発したら 勝ち目はない


All of my ladies are fire

私の仲間はみんなイケてる

 

Rolling with queens, issa female empire

女王たちと一緒に、ここは女王の帝国

 

[Maya]

Work flow, Hustle game

華麗に捌く この泥試合


Never pick fights with a girl gang

私たちを挑発したら 勝ち目はない


All of my ladies are fire

私の仲間はみんなイケてる

 

Rolling with queens, issa female empire

女王たちと一緒に、ここは女王の帝国

 

[Chisa]

We go hard everyday

いつだって本気なの


Me and my girls ain’t here to play

私たち、遊びでやってないから

 

[Jurin]

Yeah yeah yeah we be the we be the

私たちは

 

[Juria]

Baddest baddest yea

最高にクール

 

[Jurin]

Only got room for the

この部屋は

 

[Juria]

Baddest ooh

私たちだけのもの