You called the other day, I stayed away

あなたは何度も電話をかけてくる 私は遠くにいる


I left your shit on read four times today

何度もそれを無視するの 今日で4回目よ


And it felt like bliss, used to miss your kiss

いい気味よ 前はあなたからのキスが待ち遠しかったけど


Now I'm hop-skip jumpin' over narcissists

今はナルシストさんを飛び越えて跳ねる


Throwing all your stuff into the abyss

あなたの全てを奈落へ投げ入れるわ


Now the role is reversed and told you I'ma switch

もう立場は逆転した どっちにもなれるって言ったでしょ


How you like my spit?

どう? 唾を吐きかけられる気分は


That's for all the piss that you left me in

全部あんたがやったことのお返しよ


See, the horns on my head

見てよ 私の頭に生えた角を 

 

they're from goddesses

女神さまから授かったのよ


Goddesses, on God

そう、女神から 神様から

 


No, I never knew what it meant

何を意味するのか知らなかったの


What it meant to be content with you

あなたを受け入れることが何を意味するのか


Everything I expressed, I professed

私が表現したこと 公言したこと全てが


It never quite made it through

上手くいった試しがなかった


Said it's all in my head, all in my head

言ったよね 私が考えすぎてるだけだって


Whenever I spoke my truth

私が真実を語るときは いつだってそう


No, I won't defend you to all my friends

もうあなたを友達の前で庇ってあげたりしない


This time, I refuse

拒否してやる

 

 


If you bite my hand again

もしあなたが また私の手に噛みついたら


I will never feed you, you can call me evil

もう餌はあげないわ あなたは私のこと悪者にするだろうね


Take it to the grave if you wanna play pretend

ごっこ遊びがしたいなら 墓場までやり通すこと


I won't be mistreated, please call me conceited

私はもう酷い扱いは受けない 自意識過剰とでも言ってよ


Took me way too long to put this to bed

気持ちを落ち着かせるのに すごく時間がかかった


Loving you was lethal

あなたを愛したことは致命的な間違いだった 

 

guess that makes me evil, evil

それが私を邪悪にさせるの

 


Remember when you smiled right to my face?

あなたが私に微笑んだときのこと覚えてる?


As all my little tears of oxalate

シュウ酸の涙を流してたとき


They made a shape, revealed a snake

それは集まって形になり 蛇へと姿を変えた

Now I'm stop-drop rollin' over all your jokes

今はあなたのジョークの上に止まって倒れて転げてる


Every time you tell a lie, I'm praying that you choke

嘘をつくたびに窒息しちゃえばいいのに


Should've listened to the signs and the horoscopes

星座と星占いを聞いていればよかったわ


Hope you never cope

あなたが二度と立ち直れませんように

 

Hope you slip on soap

石鹸で滑って転びますように


Crack your head like an egg, wanna see the yolk

あなたの頭を卵みたいに割って 黄身を見てみたい


You were such a hoax 

あなたは人を騙してばかりだった

 

 

No, I never knew what it meant

何を意味するのか知らなかったの


What it meant to be content with you

あなたを受け入れることが何を意味するのか


Everything I expressed, I professed

私が表現したこと 公言したこと全てが


It never quite made it through

上手くいった試しがなかった


Said it's all in my head, all in my head

言ったよね 私が考えすぎてるだけだって


Whenever I spoke my truth

私が真実を語るときは いつだってそう


No, I won't defend you to all my friends

もうあなたを友達の前で守ってあげたりしない


This time, I refuse

拒否してやるから

 

 

 

If you bite my hand again

もしあなたが また私の手に噛みついたら


I will never feed you, you can call me evil

もう餌はあげない 残酷だと言われてもいいわ


Take it to the grave if you wanna play pretend

ごっこ遊びがしたいなら 墓場までやり通すことね


I won't be mistreated, please call me conceited

私はもう酷い扱いは受けない 自惚れてるとでも言えばいい


Took me way too long to put this to bed

気持ちを整理するのに とても時間がかかった


Loving you was lethal

あなたを愛したことは致命的な間違いだった 

 

guess that makes me evil, evil

それが私を邪悪にさせるの

 

 

If you bite my hand again

もしあなたが また私の手に噛みついたら


I will never feed you, you can call me evil

もう餌はあげないわ あなたは私を悪者にするだろうね


Take it to the grave if you wanna play pretend

ごっこ遊びがしたいなら 墓場までやり通すことよ


I won't be mistreated, please call me conceited

私はもう酷い扱いは受けないから 自意識過剰とでも言いなよ


Took me way too long to put this to bed

気持ちを整理するのに すごく時間がかかった


Loving you was lethal

あなたを愛したことは致命的な間違いだった 

 

guess that makes me evil, evil

それが私を邪悪にさせるの

 

Evil, evil, evil, evil

Loving you was lethal

あなたを愛したことは致命的な間違いだった

 

guess that makes me evil

それが私を邪悪にさせるの