ダイバーシティスピーカー

 

2023年、ありがとうございました。新年もどうぞよろしくお願いいたします。

 

今年は、あっという間に過ぎたように振り返ります。コロナで苦労した3年とのコントラストでそう感じている部分もあると思います。いずれにしても2023年は、おかげさまでよい一年でした。

 

いままではお仕事も含めてバタバタした年末を過ごすことが多かったが、今年はゆっくり一年をふりかえる時間に恵まれました。こんなにも心穏やかに過ごした年末はあったのかなというくらい、ゆったりとした年末です。ありがとうございます。

 

みなさんによっても心豊かな、心穏やかな年末を過ごされ、素晴らしい新年を迎えられることをお祈りいたします。

2023年ありがとございました!  にしゃんた&スタッフ一同

 

________


“Thank you for 2023. Please have a great New Year.”

 

This year, as I look back, it seems to have passed in the blink of an eye. I feel that there are aspects where it contrasts with the challenging three years due to the pandemic. Nevertheless, thanks to everyone, 2023 has been a good year.

 

In the past, I often spent the busy year-end, including work, but this year, I was blessed with the time to leisurely reflect on the year. It’s a year-end that feels so relaxed, to the extent of wondering if I have ever spent such a calm and peaceful year-end. Thank you very much.

 

I hope that each of you has a rich and peaceful year-end and welcomes a wonderful New Year.

 

Thank you and Year 2023!  Nishantha & the crew