[SDGs講演会講師] ダイバーシティ・国際理解・人権・多文化共生「SDGs 誰一人取り残さない 共に笑える社会のつくり方」にしゃんた@みなと倶楽部

[SDGs Lecture Speaker] Diversity, International Understanding, Human Rights, Multicultural Coexistence – “Creating a Society for SDGs: Leaving No One Behind, Laughing Together” by Dr. Nishantha @ Minato Club

 

 

2023年9月5日に、神戸ポートピアホテルにて株式会社みなと銀行が主催で「みなと倶楽部」が開催されました。当日会場には、地域の経済会の重要な立場におられる方々が大勢お集まりでした。

 

 

今回は、こちらの「みなと倶楽部」にて基調講演をさせていただきました。テーマは、「SDGs 誰一人取り残さない 共に笑える社会のつくり方」です。

 

 

On September 5, 2023, the “Minato Club” event was held at the Kobe Portopia Hotel, organized by Minato Bank Co., Ltd. On the day of the event, a large number of individuals holding important positions in the local economic community gathered at the venue.

I (Nishanta) had the honor of delivering the keynote speech at this “Minato Club” event. The theme was “Creating a Society Where No One is Left Behind and We Can All Smile Together through SDGs.”

 

 

この度は、こちらでお話をさせていただくご縁をいただいたことに心より感謝申し上げます。ありがとうございました。

I sincerely appreciate the opportunity to speak here and would like to express my heartfelt gratitude. Thank you very much.